Paramparça Prens ( The Royal #2) - Erin Watt | Kitap Yorumu

, , 4 comments

 


"Tam anlamıyla mutlu olmanın ne demek olduğunu biliyordum. Ama asıl sorun, mutluluk uçurumundan düşmenin fena hâlde can yakmasıydı."

~~~~
Royallerin entrikalarla bezeli hayatına son hızla devam ediyoruz. Başlamadan önce uyarımı yapayım, ilk kitabı okumadıysanız bu yazı sizin için SPOİLER içerebilir. :)
Kağıt Prenses'i okurken Brooke karakterinin bir işler çevireceğini sezmiştim ve kitabın sonunda beklenen oldu. Kurban olarak Reed'i seçmiş ve yaptığı plan doğrultusunda ikisi uygunsuz bir şekilde Ella'ya yakalınınca meraktan çatlatan bir final yapmıştı. Aşık olduğu adamı, başka bir kadınla yakalayınca tahmin edersiniz ki Ella çekip gitti. Paramparça Prens kitabında bu olaydan sonrasını Reed'in gözüyle okumaya başlıyoruz. Pişmanlıklar, Ella'ya kendini nasıl affettireceği vs vs. 
Bu noktada Callum Royal yine devreye giriyor ve yaşananlardan habersiz bir şekilde Ella'nın izini sürüp onu buluyor. Kızımız biraz gurur yapar, Royalleri süründürür diye düşünmüştüm ama beni yanılttı ve hemen malikaneye geri döndü. 
Brooke'un hamilelik kozunu kullanarak Reed ve Ella'yı parmağında oynatmasını ve bunun sonucunda yaşanan kimin eli kimin cebinde belli olmayan olaylar silsilesini okuyoruz.

~~~~~
"Senin için neredeyse her şeyi yapmaya hazırım. Geçmişe dönüp işleri düzeltme şansım olsaydı bunu yapardım." Bana kararlılıkla bakıyordu. "Ama seni yalnız bırakmayacağım."
~~~~
İlk kitabın heyecan ve merak uyandırıcı sonunu okuduktan sonra ara vermeden ikinci kitaba başladım. Ella ve Reed bir araya gelebilecek mi, Brooke'un sinsi planları neler öğrenmem gerekiyordu çünkü. :)
Fakat ne yazık ki Paramparça Prens, Kağıt Prenses kadar içine çekemedi. Ara kitap olduğu için mi bilmiyorum biraz durağan geldi bana. Bir de cinsellik odaklı oluşu rahatsız etti açıkçası. Yazar entrikalı bir şeyler yazayım ortalık karışsın diye düşünürken bir tık dozunu kaçırmış gibi geldi bazı noktalarda.
Kitaba dair aklıma takılan bir diğer nokta ise bizim dizilerdeki gibi herkesi dize getiren "Koskoca Royaller" havasıyla gezinen Royal erkeklerinin para avcısı iki kadının tehditleriyle dize gelerek, parmaklarında oynatabilecekleri kıvama gelmesi biraz saçma geldi açıkçası. Yazar bu noktada daha sağlam bir kurgu oluşturabilirdi diye düşünüyorum.
Ella karakteri ilk kitapta cesur ve tüm entrikalara rağmen sapasağlam durmasıyla hoşuma gitmişti fakat bu kitapta Reed ve "onun etkisinden" bir türlü çıkamadı nedense..
Reed karakteri de klasik bir bad boy, kitabın bir kısmını onun bakış açısından okusak da bir şeyler eksik hissettirdi ve ne yazık ki kendisine ısınamadım.
Kötü huylarını bir kenara bırakırsak en sempatik Royal'in Easton olduğuna karar verdim ve şimdilik favori karakterim o oldu diyebilirim. 
Kitabın son bölümlerinde yaşanan olaylar sebebiyle polisiye havasına dönmesi durumu biraz toparladı bence. Yaşanan beklenmedik olaylar birazda olsa heyecanlanmamı sağladı ve kitabın sonunda yazarın patlattığı bir diğer bomba ile üçüncü kitabın sonunda neler olacak acaba diyerek bitirmiş oldum. Bahsettiğim eksi yönlerini göz ardı edersek, kitap okumakta zorlandığım bir dönemde kolaylıkla okuduğum, gençlik filmi izlemiş hissi uyandıran bir kitaptı. 
Mutlaka alıp okuyun diyebileceğim bir seri değil ama benim gibi kitap okumakta zorlandığınız dönemlerde okumak için bir şeyler arıyorsanız göz atabilirsiniz.

~~~~
Royal Serisi Kitap Yorumları
Diğer kitapların yorumları da yakında gelecek. :)



KİTABIN KÜNYESİ
Orijinal Adı:
Broken Prince
Adı: Paramparça Prens
Yazar: Erin Watt
Seri : The Royal - 2. Kitap
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 320
Baskı tarihi: Mayıs 2021

4 yorum: