Kış Mimi

, , 21 comments


Mutlu akşamlarr! :)
Sevgili Beauty Life Kış Mimi başlatmış, beni de davet etmişti. Yoğunluğumdan dolayı buralara uğrayamayınca cevaplamakta biraz geciktim ama mimleri cevaplamayı da okumayı da çok sevdiğim için geç de olsa davete icabet etmek istedim. ♥
Kimler yaptı/yapmadı kaçırdığım için açık bir davet bırakıyorum, yapmak isteyenler ben davet etmişim gibi yanıtlayabilir. :)
Gelelim benim cevaplarıma;

1-Kışın ne yapmaktan hoşlanırsın?

Sıcacık battaniyemin altında kitabım ve kahvem ile keyif yapmayı çok seviyorum. Hayal etmesi bile mutluluk verici :))

2-Kış sana ne hatırlatıyor?

Kış bana küçükken karlarda oynadığım zamanları hatırlatıyor. Mahalleden arkadaşlarım ve kardeşlerim ile eğlenceli vakitler geçirdiğimiz o zamanları hatırlamak birazcık duygulandırsa da mutlu edici anılardan. :) 


3-Kış denildiğinde aklınıza ilk ne geliyor?

Kış denince aklıma kartpostallardaki gibi bembeyaz karlarla örtülü bir manzara geliyor. :)

4-Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanı nedir?

Kışın doğmuş olsam da soğuğu seven biri değilim. Bu yüzden battaniyeler altında sıcak içeceklerle ısınmak en sevdiğim şey diyebilirim. :))

5-Kışın kullandığınız favori kozmetik ürününüz hangisi?

Kozmetik ürünler değil de nemlendirici bakım ürünlerine daha çok ihtiyaç duyduğum için favorimde onlar oluyor. :))

6-Özellikle kışın yapmaktan hoşlandığınız bir şey var mı? Varsa nedir?

Düşündüm de özellikle yaptığım bir şey yokmuş :D

7-Kış yemeklerinden en çok hangisini tüketirsiniz?

Yemek değil de kış meyvelerinden mandalinayı çok seviyorum. ^^

8-Yaz mı? Kış mı?

Soğuk havayı sevmediğim için Yaz diyorum. :))

9-2020ye veda ederken ne söylemek istersin?

2020 yılı hepimiz için zorlu bir yıl oldu. Bu sebeple yıl biterken yaşadıklarımızın da bitmesini ve 2021 yılının sağlıkla ve güzelliklerle gelmesini temenni ediyorum. ♥

21 yorum:

  1. Güzel ve hastalıksız bir kış geçirmeniz dileği ile. Evet 2020 herkes için zor bir yıl oldu. Aslında bu zorluğu bize kendimiz reva gördük. Ne sosyal mesafe dinledik ne de maske taktık. Ne gezmelerden kaldık ne de misafirlikten... Her neyse. İnşallah 2021 daha mutluluk dolu bir yıl olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ülkemiz ve dünya için aynı dileği diliyorum ben de.
      Kendim ve ailem adına biz sosyal mesafe ve maske olayına dikkat ettik ama çevremde o kadar dikkat etmeyen var ki, dediğiniz gibi biraz reva görmek oldu..

      Sil
  2. Kalemine sağlık 😊 2021 yılından büyük beklentilerim yok sağlık sıhhat ile mutlu bir tatil 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim abla :)
      Beklenti konusunda katılıyorum, sağlık sıhhat olsun da gerisi hallolur. :)))

      Sil
  3. Kış mevsimi güzeldir ya çok severim de bir de kar yağdı mı ohh miss :)

    YanıtlaSil
  4. battaniye sıcak içecek kitap yada sevilen bir film cennet böyle bir şey sanırım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güzel bir mim olmuş. cevaplarını okumak keyifliydi. ben de yazı daha çok severim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, sevgili Pastel'de görüp geldim:)
    Ben de kışın doğmuşum (5 Ocak)ama kar dışında kışı sevmem, kara ise bayılırım böyle garip bir tezat:)))hani şöyle bir ay yarım metre kar olsa hoşuma gider ama kediler, köpekler için bu sefer de üzülüyorum:( yok yok olmasın....birkaç gün yağsın sonra erisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiin :)
      sen de benim gibisin o zaman :)
      karın mutluluk veren bir havası var kesinlikle ♥
      dediğin gibi sokakta yaşayan hayvan ve insanlar için büyük zorluk. :/

      Sil
  7. Derslerin için kolaylıklar ve başarılar dilerim canım. :)
    Yeni yıl için söylediklerine hak veriyorum ama insan umut etmekten geri duramıyor yine de. Umarım şu virüs belasından kurtulacağımız bir sene olur.

    YanıtlaSil
  8. Kış sadece evde güzel, battaniye altında dışarıyı izlemek falan :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel bir mim olmuş sanırım bende katılabilirim bunu yedekliyorum uzun zaman oldu mimere katılmayalı :) keşke mimlensem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ben de uzun süredir mim yazısı yazmamıştım, uğradığınız için hatırlamış oldum. :)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek takipteyim başarılar dilerim :)

      Sil
  10. 3 yıl aradan sonra google'da mim keşfeti yaparken yeni ve güzel bir mim gözüme çarpı ve google amca beni buraya yönlendirdi. Yanlış hatırlamıyorsam eğer bloguma en son 3 yıl önce mim yazmıştım :) Baya bir süre geçmiş. Sonradan fark ettim ki sizde bu mimi yazalı 2 yıl geçmiş. Zaman işte.

    Çok güzel tatlı bir mim olmuş açıkçası. Sorular benim çok hoşuma gitti. Sadece son sorunun 2020 yıl kısmını güncelleyip 2022 yapıp bende en kısa sürede blogumda yayınlayacağım.

    YanıtlaSil