Forest | Kore Dizisi

, , 30 comments

Adı: Forest | 포레스트
Tür: Dram, Romantik, Medikal
Yönetmen: Oh Jong-Rok
Senarist: Lee Sun-Young
Bölüm Sayısı: 32
Bölüm Süresi: 35 Dakika
Dili ve Ülkesi: Korece / Güney Kore
Oyuncular: Park Hae Jin, Jo Bo-Ah, Ryu Seung-Soo, Jung Yeon-Joo, No Gwang-Sik, Woo Jung-Kook, Geum Kwang-San, Kim Eun-Soo




KONUSU
Özel bir şirkette müdür olan Kang San Hyeok, şirketini etkileyecek önemli bir iş için kırsal bir bölgede bulunan özel kurtarma ekibine katılır. 
Seul'de çok ünlü bir hastanede cerrahi asistanı olan Jung Young-Jae ise hastanede yaptığı bir hata sonucu kırsal bölgedeki hastaneye sürgün edilir. Sonrasında ikilimiz bağlantılı bir evde yaşamak zorunda kalır. Farklı niyetlerle de olsa Meoryeong Ormanı'nın sırlarını çözmeye çalışırlar.
Bu süreçte giderek daha da yakınlaşan ikili arasında aşk filizlenmeye başlar.  ^^

KARAKTERLER
Park Hae Jin, Kang San Hyeok karakterini canlandırmakta.
Kendini işine adamış, başarılı bir müdür. İşi için hiçbir şey yapmaktan çekinmeyecek kadar hırslı. Zekasıyla kendine hayran bıraktığını da eklemem gerek.
Küçüklüğüne dair hiçbir şey hatırlamamasının yanı sıra duyguları da yok olmuş gibi davranıyor.  


Jo Bo Ah, Jung Yeong Jae karakterini canlandırmakta.
Cerrahi asistan olan kızımız, hırslı ve işini çok seven bir karakter.
Küçüklüğünde yaşadığı bir olay sebebiyle zaman zaman panik atak geçirmesi onun başına dert olsa da işine olan tutkusunu asla kaybetmez.



YORUMUM
Park Hae Jin, yer aldığı için merakla beklediğim bir diziydi Forest. Güncel dizi takip etmek beni zorlasa da güncel olarak takip ettiğim nadir dizilerden birisi oldu. Çeviri beklemenin ne kadar zorlu bir şey olduğunu bir kez daha anladım ama bu güzel dizi için değerdi diyorum. :)
Kurgusal anlamda tahmin edilebilir bir ilerleyişi olsa da birkaç noktada şaşırtıcı şeyler yaşanması hoş detaylardı benim için.
Çekim yapılan orman ise büyüleyiciydi. Uçsuz bucaksız yeşilliği gördükçe içim açıldı. Karakterlerin orman gezintilerini, bisiklet turlarını kıskanmış bile olabilirim.^^
Oyuncu kadrosunu da uyumlu ve başarılı buldum.
Özellikle başrol çiftimizin kimyası çok güzel tutmuştu. Gerçek anlamda keyifle ve gözlerimden kalpler çıkarak izledim.*.*


Çılgın Oh Bo Mi ve Choi Chang çifti de çok tatlıydı. İkisini izlerken de epeyce eğlendim. 
Choi Chang karakteri bireysel olarakta çok tatlıydı, kendisini göz hapsine almış bulunuyorum. ^^ 



Park Hae Jin dizi boyunca oyunculuğuyla show yaptı bence.
Bir an jilet gibi takımları çekmiş, ciddi bir iş adamıyken, korku sahnelerinde küçük bir çocuk gibi çığlıklar atışını izlerken bu aynı kişi mi diye düşündüm. 
Hayalet ağrı sahneleri ise gerçekten onu yaşıyormuş gibi hissettirdi. 
İzlemekten en çok keyif aldığım kısımlar ise Jo Bo Ah'a "küçüğüm" diye seslenerek gelişiydi. Ara ara açıp izlemeye devam edeceğim sahnelerden. Sizin için de aşağıya videosunu bırakıyorum. :) 





Diziye dair sevmediğim nokta ise şirket entrikalarıydı. Her dizide karşımıza çıktığı için sıkıyor artık. Bu durum dışında beni rahatsız edecek bir detay yoktu.
Genel anlamda beklentilerimi karşılayan, keyif alarak izlediğim bir dizi oldu. Park Hae Jin hayranlığım da katlanarak arttı. ♥
Dramı dozunda, medikal kısımlarına dikkat edilen ve bunu hissettiren, romantik sahneleriyle içinizi ısıtacak bu diziyi izlemenizi tavsiye ederim. Özellikle evde kaldığımız bu günlerde dizideki orman güzelliğiyle sizin de içinizi açacaktır diye düşünüyorum. :)



30 yorum:

  1. Ayyy biliyorum bunu listeme ekleyim iyiki anlattınız ❤️

    YanıtlaSil
  2. Kelimelerinle merakımı arttırdın doğrusu. Daha önce adını hiç duymadım ama not alayım hemen. Ellerine sağlık mükemmel bir şekilde bu diziyi yorumlamışsın!
    Kucak dolusu koskocaman sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorumunu görünce mutlu oldum. Umarım sen de seversin. ☺️
      Sevgiler! ❤️

      Sil
  3. Şu sıralar dizi izlemeye pek vaktim kalmıyor. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Park Hae Jin sevdiğim oyunculardan bu dizisini bu ara sıkça gördüm anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  5. Park Hae Jin için izlemeyi düşünüyordum fakat aklımdan çıkmış bu dizi :) Bakayım buna yakında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onun için izledim, oyunculuğu çok iyiydi ☺️

      Sil
  6. Ama bunlar neden bu kadar tatlı <3 Park Hae Jin minnoş ya <3

    YanıtlaSil
  7. Anlatımınız beni izlemeye sevketti şuan açtım :)))

    YanıtlaSil
  8. Park Hae Jin, görmeyeli değişmiş :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeye başladığımda aynısını düşünmüştüm. :D

      Sil
  9. Yaa, kuzum benim ne güzel yazmışsın ellerine sağlık❤ Biz seninle anlık yaptık yorumları gerçi ama.. Burada da dökeyim içimi. Şirket içi entrikaları konusunda ikimizde aynı şeyi düşünüyoruz. Keşke bu kadar uzatmasalardı dedim izlerken ama neyse.. Park Hae Jin ise bildiğimiz gibiydi yine. Şeker, şebek ve çok sevilesi. Videoyu şimdi yine izledim de. Bir kez daha vurulmuş olmam normal mi? :) Küçüğüümm :D Son olarak iyi ki izlemişiz diyorum bende! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum ♥
      Evett, değerlendirme yaparak izlemek çok keyifliydi, başka dizilerde de yapalımm ^^
      Diziye ve Park Hae Jin'e dair düşüncelerimiz tamamıyla aynı. :))
      İyi ki izlemişiz! ♥

      Sil
  10. ben izliyorum çok güzel. yazı harika emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Thanks for sharing! ❤️❤️❤️

    https://innakeils.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. I love korean dramas!
    Have you seen Stairway to Heaven? That's my favourite <3

    x
    Dahi Tamara

    Win 500 Dollars PayPal credit on Strangeness and Charms!

    YanıtlaSil
  13. Kore dizileri izlemeye başlarsam öncelik vereceğim bir dizi oldu Forest :)

    YanıtlaSil