Şimdi Moda Pastel - Meredith Schorr | Kitap Yorumu | Her Ay 1 Kitap 1 Film

, , 26 comments

Mutlu haftalar ^^
Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğimizin Şubat ayı kitabı Şimdi Moda Postel'in yorumu ile geldim bugün. :)



KİTABIN KONUSU
Bir hukuk bürosunda çalışan Kimberley'in chick-lit türünde kitapların yorumunu paylaştığı bir blog sayfası var. Çok popüler bir blog olduğu için yayınevlerinden sürekli teklif alan Kimberley, bir gün hiç ummadığı birinin kitabını incelemesi için teklif alır. Lisede ezeli rakibi olan Hannah'ın kitabını okuyup okumama konusunda kararsızlığını ve bürodaki yakışıklı avukat Nicholas ile yaşadıklarını konu ediniyor.



Şimdi Moda Pastel, bir kitap bloggerını anlattığı için dikkatimi çeken bir kitaptı. Düzenlediğimiz etkinlik blog üzerinden olunca bu kitabında yer almasını istemiştim ve okuduk bile. :)
Kitabımız, Kimberley'in okumayı sevdiği chick-lit türünde. Ülkemizde 2017 yılında yayımlanmış olsa da 2013 yılında çıkan bir kitap olduğunu göz önünde bulundurursak o dönem için başarılı bir içeriğe sahip. Üzerinden bunca yıl geçmişken okuyunca klişe geldiğini itiraf edeceğim.
Olay akışı tahmin edilebilir şekilde olsa da akıcı bir anlatıma sahip olduğundan ve betimlemeden çok diyalog okumayı seven benim için keyifli bir okuma oldu. 
Kimberley'in bloğu için yazı hazırladığı kısımlarda ise kendime daha bir yakın hissettim. ^^
Bu ay okuma konusunda sıkıntı yaşadığım için 3 gün gibi  bir sürede bitirdim fakat bir oturuşta bitebilecek bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Favori kitabım oldu vs diyemem fakat keyif aldığım için Kimberley'in hikayesinin devamında neler olduğunu merak ediyorum. İkinci kitabı sipariş ettik, bekliyoruz. Okuyunca onun yorumunu da sizinle paylaşırım. :) 
Romantik - komedi türünü okumayı seviyorsanız, keyif alarak okuyacağınız bir kitap olacaktır.
~~~~
Etkinlik için gelen yorumlar; 
Gonca'nın Dünyasından : Şimdi Moda Pastel
Kitaplarinaasikkiz : Şimdi Moda Pastel

Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğinin detayları için buraya tık tık.


KİTABIN KÜNYESİ
Adı: Şimdi Moda Pastel
Özgün Adı: Blogger Girl
Yazar: Meredith Schorr
Çevirmen: Çiçek Ağgez
Yayınevi: Hep Kitap
Sayfa sayısı: 270
Baskı tarihi: Mayıs 2017
Seri Sıralaması: Blogger Girl #1
Goodreads Puanı: 3,96

26 yorum:

  1. Film odevi tamam
    Idefix gönderebilirse bende okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı merak ediyorum baya biraz daha erteleyeyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdi Moda Pastel daha önce duymadığım bir kitaptı bunu öğrendiğim iyi oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Great review! 👍
    Thanks for sharing 🌹❤️

    https://innakeils.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu tür kolay okunan kitaplar daha yoğun kurguya sahip kitaplara ara vermek için çok iyi oluyor. ^^

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir inceleme olmuş 😊 kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  7. Chick-lit ilk kez duydum biliyor musun? Bloga girmeyeli kitap camiası jargonuna da yabancı kalmışım galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😅😅 o kadar yeni bir tabir değil aslında ama sen duymadın galiba 😁

      Sil
  8. Şimdi Moda Pastel kitabının, kitap bloggerları hakkında oluşu ayrı bir güzel. Belki bir gün Mor Düşler Kitaplığı da yayınevlerinden teklif alır, kimbilir...

    YanıtlaSil
  9. Blog yazarlığıyla ilgili içeriği olduğu için bizlerin ilgisini çekebilecek bir kitap☺️

    YanıtlaSil
  10. Elimdeki kitap bitse hemen okuyacağım. :D Seviyorum bu tarz kitapları, bir de hediye olunca daha başka. ;) Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  11. Bu kitap benim de okunacaklar listemdeydi ama genelde beklentinin altında kaldığına dair yorumlar okuyunca ertelemiştim. Şimdi tekrar merak ettim, en kısa zamanda alayım o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentin varsa karşılamayabilir ama keyifli bir kitaptı. Şans verebilirsin, BKM kitap sitesinde indirimli şuan :)

      Sil
  12. Kimberley de bizden desene 😅. Keyifli bir kitap gibi.

    YanıtlaSil