İzlediğim En Komik Running Man Bölümleri - 2

, , 14 comments

Herkese merhaba! 
Görüşmeyeli nasılsınız?
Keyfiniz pek yerinde değilse ya da eğlenceli bir şeyler arıyorsanız sizlere çok iyi gelecek bir liste ile karşınızdayım.
Yaklaşık 7 ay önce yazdığım "İzlediğim En Komik Running Man Bölümleri" yazımın 2. bölümü ile geldim. :)










1) 120.Bölüm - 007 Water Sniper
121.Bölüm - 007 Dark Evil
Konuklar: Lee Seung Gi ve Park Shin Hye
Bölüm Hakkında: İki bölüm birbiriyle bağlantılı olduğu için birlikte anlatmayı daha uygun gördüm. 120.bölümde su ile ilgili eğlenceli oyunlar yer alırken, 121.bölümde ajanlık oyunu vardı ve Running Man'in vazgeçilmezi bol entrikalı olaylar yaşanıyor. Park Shin Hye'nin oyunculuk yeteneğini, Lee Seung Gi'nin de masumluğunu görebileceğiniz bölümler. :) 


2) 130.Bölüm - Running Man Reincarnation
Konuk: Yok
Bölüm Hakkında: Bölümün ana teması "Reenkarnasyon". Running Man ekibi belirli bir olay örgüsü ile geçmişten günümüze reenkarne oluyorlar ve yarışı kazanmak için kime reenkarne olduklarını bulmak zorundalar. Yine oldukça çekişmeli ve eğlenceli bir bölüm.


3) 133, 134 ve 136.Bölümler - Secret of the Nine Swords
Konuklar: Lee Dong Wook ve Han Hye Jin
Bölüm Hakkında: Running Man ekibi bu kez konuklar ile birlikte, gizlenen 9 kılıcın peşine düşüyor. Gizli görev ile Macau'ya gidiyorlar ve Bungee Jumping vb. gibi çeşitli görevleri yerine getirerek kılıçları bulmaya çalışıyorlar. Ekipteki korkak kedilerin bu ekstrem görevleri yerine getirirken girdikleri haller izlemeye değer. :D


4) 155.Bölüm - Destiny's Pair
Konuk: Suzy
Bölüm Hakkında: Running Man ekibi lise yıllarına dönüyor ve içlerinde "Kader ikilisi" bulunuyor. Bu çiftin kimler olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Suzy'i çok sevmesem de R.M. ekibine ayak uydurup oyunlarda hırslı olması eğlenceli bir bölüm olmasını sağlamıştı. 


5) 162.Bölüm - King of Idols
Konuklar: ChanSung ve WooYoung (2PM), Dasom ve Hyorin (Sistar), Jung Eun Ji ve Son Na Eun (A Pink), L ve Sung Kyu (Infinite), Lee Gikwang ve Yoon Doojoon (Beast), Lee Joon ve SeungHo (MBLAQ), Minah ve Yura (Girl's Day)
Bölüm Hakkında: Çeşitli idol grupları ile Running Man üyelerinin bir araya gelmesiyle eğlence garantili bir bölüm diyebilirim. Başlangıçta sergiledikleri danslar için bile izlenir! :D



6) 181.Bölüm - Romeo and Juliet

Konuklar: Lee Jong Suk, Park Bo Young ve Lee Se Young
Bölüm Hakkında: Yine bir gizli çift bulma bölümü. Gizli çiftin tatlılığını mı anlatayım yoksa kadın kılığına giren Kim Jong Kook ve Lee Kwang Soo'nun komikliğini mi bilemedim. :D
İyisi mi izleyip kendiniz görün. ;)



7) 209.bölüm - Legend vs. Young Blood

Konuklar: Chun Myung Hoon, Danny Ahn(g.o.d), Eun Ji Won(Sechs Kies), Kai (EXO), Lee Tae Min(Shinee), Moon Hee Joon(H.O.T), Oh Se Hun(EXO), Soyou(Sistar)
Bölüm Hakkında: Yaşlı ve genç idollerin birbirine karşı yarıştığı bölüm. Idollerin atışmaları ve eğlenceli oyunlar ile kahkaha garantili bir bölüm.



8) 216.Bölüm - Running Heroes

Konuk: Yok
Bölüm Hakkında: Running Man ekibinin süper kahramanların kostümleri ile sokağa çıktığını söylemem bölümün eğlence boyutunu anlamanız için yeterli olur sanırım. Özellikle Kwang Soo'nun Avatar hali bile eğlenmek için yeterli. :D



9) 222.Bölüm - Running Wars

Konuk: Yok
Bölüm Hakkında: Running Man ekibi bu bölümden uzaydan gelen karakterler olarak karşımıza çıkıyor ve uzaya geri dönmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Eğleceli ve entrika dolu bir bölüm daha. 



10) 225.Bölüm - The Last Case

Konuklar: Kim Woo Bin ve Lee Hyun Woo
Bölüm Hakkında: Listedeki en eğlenceli bölüm bu olabilir. Kim Woo Bin, R.M.'e katıldığı önceki bölümlerde ihanet etmeyi öyle güzel öğrenmiş ki.. Neler yaptığını izleyip görün derim :D

***
Uzun süredir izlemiyor olsam da daha önce izlediğim bölümlerden derlediğim bu listeyi siz de eğlenerek izlersiniz umarım. Siz bunları izlerken ben de yeni bölümler bulup izleyeceğim, bu yazıyı hazırlarken R.M. ekibini özlediğimi fark ettim. :)
Eğer bu bölümleri izleyip severseniz yorumlarda benimle paylaşmayı unutmayın. Böylece bir sonraki liste için bu kadar uzun süre beklememe gerek kalmaz. :)

İlk liste ve Running Man programını anlattığım yazı;
İzlediğim En Komik Running Man Bölümleri - 1



14 yorum:

  1. Bu çekik gözlülerin şarkıları da, kitapları bana çok hitap etmiyor. Bir gün belki dinlerim.

    YanıtlaSil
  2. çok bana hitap etmese de kızım için güzel öneriler olabilir ,
    teşekkürler....

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir tanıtım olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hımms aklımda olsun yaa, tv de bir kore kanalı var yaa orda var mu acabasıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kanal kii? Bu program SBS kanalında yayınlanıyor. :)

      Sil
  5. Bu yazı çok iyi olmuş, Running Man'in bölüm sayısı insanın gözünü korkutuyor ama böyle aralardan seçerek izlemek güzel olur :)
    Blogunuzu da yeni keşfettim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz gözümden kaçmış, gecikmeli olarak hoş geldiniz diyorum. :) Ben de geleceğim :)

      Sil
  6. Seneler önce bir kaç bölüm izlemiştim. Çok eğlenceliydi. Bu yıl Law of the Jungle programını yarısından fazlasını izledim ve hala severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu duydum fakat izlemedim, beğendiyseniz bir bakayım ben de :)

      Sil
  7. Birde sosyal sorunlar konusunda bireylerin çıkıp dertlerini anlattığı bir program var. Sürekli takip etmesem de YouTube da rastladikca izliyorum. Misal, iki gözü birbirinden farklı küçük bir kızın annesi, kızıyla birlikte programa katılıp kızı farklı olduğu için diğer insanların ona nasıl davrandiğindan bahsediyor. Toplumun duyarlılığını arttırmak için güzel bir program. (Hello Counseler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu hiç duymamıştım. Çok ilgi çekici geldi. İkisine de bakacağım muhakkak :)

      Sil