Yalova Blogger Etkinliği

, , 12 comments

Merhabalar! :)
Bugün sizlere Yalova'lı blogger arkadaşlarım ile gerçekleştirdiğimiz etkinlikten bahsedeceğim. Aslına bakarsanız etkinliğin üzerinden yaklaşık 2 hafta geçti. Okulum açılması ve bununla birlikte gelen yoğunluğum sebebiyle ancak fırsat bulabildim. :)


Geçen sene ekim ayında @kadincabirmesele ve @ruhunarenkkat sahibelerinin gerçekleştirdiği tanışma buluşması ile bir araya gelmiştik. Sonraki buluşmalarımızda neden bir etkinlik düzenlemiyoruz ki diyerek kollarımızı sıvadık. Tarihi belirledikten sonra etkinliğimizi gerçekleştirebileceğimiz bir mekan arayışına girdik. Birkaç görüşme sonrası D.C. Coffee & Food ile anlaşma sağladık. Mekanımız hazır olunca her birimiz blog içeriği doğrultusunda firmalarla ve markalarla irtibata geçerek sponsorluk ayarlamaları yaptık. Bu aşamada birçok duyguyu bir arada yaşadık diyebilirim. Mesajlarımızın cevapsız kaldığı da oldu, olumsuz dönüşler de oldu. Olumlu dönüş yaparak destek sağlayan firma ve markalar da oldu. Sonrasında ise daha detay şeylerin ayarlamalarını yaptık. Anlatırken kısa sürede olup bitmiş gibi geliyor fakat tüm bunlar için 2 ay harcadık. Buna rağmen eksik kaldığını hissettiğimiz detaylar bile oldu. :)
Velhasıl kelam bize upuzuun gelen o süreç bitti, etkinlik günü geldi çattı. 11 Şubat günü hepimiz heyecanlı bir şekilde D.C. Coffee & Food'da buluştuk. Sevgiyle kucaklaştık, sohbet ettik, çekilişler yaptık ve bolca eğlendik. Hatıra kalması amacı ile bolca fotoğraf ve kısa videolar çektik. Öyle güzel bir gündü ki hala düşündükçe yüzümde tebessümler oluşuyor. :)


Etkinliğimize katılan bloggerların listesi görselde gördüğünüz gibiydi. Kitap, gezi, yemek, sağlık, kozmetik, deneme vb. birçok konuda yazan kişiler bir araya gelince nasıl renkli bir ortam olduğunu hayal edebilirsiniz diye düşünüyorum. :) 
Ayrıca sponsorlarımız arasından Hande hanım (@surprizsabun ) ve Buket hanım (@masaldesign16) da aramıza katıldılar. İkisi de o kadar samimiydi ki, aramıza katılmış olmalarından mutluluk duyduk. :)


Soldan itibaren; @canantasarm, @shybooksgirl (yeni adıyla @gokkusagikitapligii), bendeniz @morduslerkitapligi, @renginhanim, @kitapkahveyasam, @zeynp.erdemm, @surprizsabun, @masaldesign16, @makeupbyzeyneeep vee The Saglam'sımız @busrakupsaglam


Biraz da sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. :)

İlk olarak kendi alanım olan kitaplardan başlayayım. :)
Yan Pasaj Yayınevi'nden İkinci Hayatın Tek Bir Hayatın Olduğunu Anladığında Başlar isimli kitabı okuyup bitirdim bile. Hatta dün yorumumu sizlerle paylaşmıştım. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. :)
Garaj Kitaplar'dan Rüzgara Karşı kitabını ise şu sıralar okumaktayım. Yakın zamanda onunla ilgili yorumumu da sizlerle paylaşırım. :)
Carpe Diem Kitap'tan Rüyalarımın Kitabı'nı da okuyup bitirdim. Pek beklediğim gibi çıkmadığını söyleyebilirim. 
Feniks Kitap'tan El Vedud kitabını da çok merak ediyordum. Bu sebeple daha sabredemedim ve ona da başladım.^^
Son olarak Adı Yok Dergisi , henüz okumadım ama kısa sürede okunup bitebilecek bir dergi. :)


Kokulu taştan yapılan isimlik
@masaldesign sahibesi Buket hanımın el emeği bu isimliğe bayıldım. Tam istediğim gibi olmuş, severek kullanacağım. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. ♥


Polimer kilden yapılmış kupa
@senemcehobi nin el emeği detaylarla süslü bu kupada tam beni yansıtıyor. Üzerindeki detaylar bozulur diye kullanmaya kıyamadım ama baktıkça mutlu oluyorum. :)
Bu güzel kupa için Senem hanım'a teşekkür ediyorum.


Selmin hanımın ( @selmininsekerkurabiyeleri ) ellerinden nefis kurabiye.
Rawsome Bar 'dan sağlıklı atıştırmalıklar. Elma ve tarçınlısını denedim. Çok hoşuma gitti. İlk başta yoğun tarçın tadı gelse de sevdiğim için beni rahatsız etmedi. :)
Manda Batmaz Türk Kahvesi , kahve sever biri olarak hemen denedim ve çok sevdim. Aşırı köpüklü oluyor ve tadı da enfes. Türk kahvesi sevenlere kesinlikle tavsiye ederim. :)


Örgü bardak altlığı : @sedefeylaorgu
Odun bardak altlığı : @bir_agackakan
Kalp Şeklinde Kokulu sabun : @surprizsabun


Çiçek detaylı kolye : @nunus_taki


Tek kullanımlık maskeler :  Termalife
Tester ürünler : Otacı
TTMask Elma Kök Hücre Kolajen Biyoselüloz Cilt Bakım Maskesi : Timeless Truth Mask Türkiye



Parfüm : @parfumkokucum



Restorex Şampuan : Bioblas Türkiye
Biotige Şampuan : Biotige
Otacı Bitki Özlü Şampuan : Otacı
Otacı'nın bitki özlü şampuanını denedim. Kuru saçlar için olduğundan yağlı bir yapıda bu sebeple saçı çok çabuk yağlandırıyor. Benim saçım zaten yağlı bir yapıda olduğu için pek iyi gelmedi ama saç yapısı kuru olanlara tavsiye edebilirim. 



HighGenic 'den Yüzey Temizleyici ve Leke Çıkarma Mendili. Ben yurtta kaldığım için bunları deneme şansım olmayacak fakat annemin deneyimlerini sizlerle paylaşabilirim. :)



Aslı hanımın ellerinden nefis cupcakeler : haticupcake



Ve bize ev sahipliği yapan D.C. Coffee & Food.
Başta sahibesi Dila hanım olmak üzere şefleri Deniz hanım ve de çalışanları çok ilgili ve güler yüzlüler. Bizden bütün + puanları topladılar. :)
Cortado kahvesi ve tatlı olarak da Tiramusu'yu denemenizi tavsiye ederim. ♥

Yazımı sonlandırırken etkinliği yapmamız için bizlere destek olan herkese çok teşekkür ederim. Hepinizin emeğine sağlık. Hatırladıkça mutluluk duyacağım güzel bir güne imza attınız. ♥


Dipnot: Sponsorlarımızın sayfalarını incelemek isterseniz isimlerinin üstüne tıklayarak instagram sayfalarına geçiş sağlayabilirsiniz. :)





12 yorum:

  1. Ayyy bayıldım şu an ❤ Kuzum yaaa o güne geri döndüm sanki çok güzel anlatmışsın, bir tane daha mı yapsak ne dersin, ama cidden tadı damağımızda kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarken öyle hissettim kuzum ♥ Bence yazdıklarım az bile geldi o günü anlatmak için :) Kesinlikle yapmalıyız! ^^

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Takip Etkinliğimize katıldığınız için teşekkürler.Sizi Google Plus ve İzleyici bölümünden takipteyim.

    YanıtlaSil
  3. Bol hediyeli çok güzel bir blogger etkinliği olmuş :)

    Bu arada takipteyim beklerim
    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hoş geldiniz, ben de hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Hep sevdiğim blogger arkadaşlarım var.
    Büyük blog takip etkinliğinden geldim ve takipteyim .Bana da beklerim
    Blog adresim :
    https://incidennotlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba büyük blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Sizi takipteyim. Bana da beklerim:)

    YanıtlaSil