The Originals #3 - Diriliş - Julie Plec | Kitap Yorumu

, , No Comments


Kitabın Adı : The Originals Diriliş
Özgün Adı : The Originals - The Resurrection
Yazar : Julie Plec
Çevirmen : Ebru Sürmeli 
Yayınevi : GO!
Sayfa Sayısı : 287
Baskı Yılı : 2016
Seri Sırası : The Originals #3



Herkese merhaba :)
Bugün dizisini de severek takip ettiğim bir seri olan The Originals'ın son kitabı olan Diriliş'in yorumu ile geldim. ♥
Çıkar çıkmaz almıştım fakat seriye veda etmek istemediğim için bekletiyordum. Ne okusam diye kitaplığa bakınırken elim gidince okuyayım artık dedim ve okumaya başladım.

New Orleans'ı küllerinden yeniden kuran Köken Vampirlerimiz düşmanları olan cadıları tamamen sindirirken, kurtları da kontrolleri altına almıştır fakat tahmin edeceğiniz gibi Kökenlerimizin düşmanları bitmez. Bu kitapta da insanların oluşturduğu bir tarikatla olan savaşlarını okuyoruz.
Aileyi bölmeye çalışan bu tarikat kardeşler arasındaki anlaşmazlıkları kullanarak hepsini birbirinden uzaklaştırmayı başarıyor. Böylece savaş başlıyor.
Mikealsonlar'ın böyle bir tuzağa düşmelerini beklemezdim. Tuzaklara karşı her zaman tetikte olmalarına alıştığım için böyle bir halde okuyunca biraz hayal kırıklığına uğradım. Özellikle Elijah'ın ben tuzağım diye bağıran kadına tutulması karaktere hakaret olmuştu sanki...
Bilenler bilir koyu bir Elijah hayranıyımdır fakat bu kitapta Klaus'u daha çok sevdim. Zekası ve fedakarlıklarıyla hayranlığımı kazandı.

Daha sonra gerçeklerle yüzleşerek, Always and forever'ın hakkını verircesine birleştiler ve Kökenlerin gücünü gösterdiler.
Genel olarak akıcı ve kolay okunan bir kitap olsa da olaylar açısından şaşırtan pek bir şey olmadı. Ve sonunu da biraz sönük buldum. Zaten seri olarak iddialı bir havası yok fakat dizisini sevdiğim için keyif alarak okudum. :)
Aşırı beklentiye girmeden okursanız seveceğinizi düşünüyorum. ♥

Diğer kitapların yorumları için;


0 yorum:

Yorum Gönder