Temmuz Raporu - 2017

, , No Comments

Merhabalar :)
Uzun süredir aklımda olan fakat bir türlü fırsat bulamadığım yazı konusuyla karşınızdayım. Her ay okuduğum kitapları, izlediğim dizi ve filmleri, dinlediğim şarkıları topluca sizlerle paylaşmak istedim. Temmuz raporuyla başlıyorum umarım devam ettirebilirim. :)




İlk olarak okuduğum kitaplardan başlayayım;
1) Günahkar - S. L. Jennings > 4/5
2) Tadımlık Aşk - İlknur Birdal > 5/5 
3) Karton Kanatlı Melekler - Harun Özen > 4/5
4) Henüz Vakit Varken Gülüm - Nazım Hikmet > 4/5
5) Safir - Lemariz Müjde A. > 4/5
6) Elit - Kiera Cass > 2/5
7) Sonsuza Dek - Kiera Cass > 3/5
8) The Originals Diriliş - Julie Plec > 4/5
9) Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz > 4/5 ♥

*Günahkar ve Henüz Vakit Varken Gülüm haricinde diğer kitapların yorumlarını blogumda bulabilirsiniz. :)


Bu ay hiç film izlemedim aksine bol bol dizi izledim.
İzlediğim diziler ise şöyle;


1) The Originals - 3 ve 4. sezon - 4/5

***


2) Cheese in the Trap - 3/5

***


3) W.F. Kim Bok Joo - 4/5

***


4) My Secret Romance - 5/5 ♥♥

***


5) Kill Me Heal Me - 5/5 ♥♥♥

***


6) You Are Beautiful - 4/5

***


7) Another Miss Oh (henüz bitmedi.)

*Dizilerden W.F. Kim Bok-Joo dışındakilere yorum girmedim. Aralarında merak ettikleriniz ve yorum girmemi istediğiniz varsa yorum olarak bırakın. :)
My Secret Romance ve Kill Me Heal Me dizilerini şiddetle tavsiye ederim. ♥

Son olarak dinlediğim şarkılara geçelim;

 1) Suran - Heartbeat
Haziran ayında izlediğim Strong Woman Do Bong Soon dizisinin OST'u olan Heartbeat şarkısını halen bıkmadan dinliyorum. :)
*Dizi hakkındaki yorumum için tık tık. ♥

***


2) Jang Jae In (장재인) - 환청 (Auditory Hallucination) (Feat. 나쑈 NaShow) 
Kill Me Heal dizisinin OST'u olan bu şarkı beni o kadar etkiledi ki ilk haftasında bütün gün boyunca dinleyip durdum. Hala da aklıma estikçe açıp dinlerim. Goblin OST'larından sonra beni en çok etkileyen şarkı bu oldu.

***


3) Tarkan - Yolla
Megastarımız Tarkan yeni albüm çıkarır da dinlemez miyiz?
Yapılan eleştirilere rağmen ben Yolla şarkısını severek dinliyorum. :)

***


4) Edis - Çok Çok 
Edis'in değişik bir havası var. Her şarkısı dilime takılıp kendini dinletme yeteneğine sahip. Tabi yeni şarkısı listeme girmese olmazdı. :))

***

5) KARD - Hola Hola
Haziran ayında Rumor şarkıları listeme girmişti. Bu ay yeni şarkıları Hola Hola şarkısını çıkaran grubu kardeşim sayesinde keşfetmiştim. Bu şarkılarını da onun sayesinde ( ya da yüzünden? :D ) bolca dinledim.

***


6) Fleurie - Love and War
Listemin son şarkısı ise en yeni keşfim. Dün The Originals dizisini izlerken 4x11. bölümde çalan bu şarkıyı duyar duymaz çok sevdim. Hemen ismini öğrenip sayamadığım kadar çok dinledim. :)

***

Benim Temmuz ayında yaptıklarımın değerlendirmesi böyleydi. Sizler neler okudunuz, izlediniz, dinlediniz?
Yorumlarınızı bekliyorum. :)
Ağustos ayı hepimize mutluluk getirsin inşallah. ♥


0 yorum:

Yorum Gönder