The Heirs (Mirasçılar) | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : The Heirs (Mirasçılar) 
Tür : Dram, Romantik, Komedi, Gençlik
 Yönetmen : Kang Shin Hyo 
 Senarist : Kim Eun Sook 
 Yapım Yılı : 2013 
Bölüm Sayısı : 20 
 Yayın Tarihi : 9 Ekim 2013 - 12 Aralık 2013 
 Oyuncular : Park Shin Hye, Lee Min Ho, Choi Jin Hyuk, Kim Woo Bin, Kang Min Hyuk, Im Joo Eun, Kim Ji Won, Choi Won Young, Yoon Son Ha, Kim Sung Ryung, Krystal, Kang Ha Neul, Park Hyung Shik,Kim Mi Kyung.




Merhabalar! :)
Kore dizilerine olan merakım gün geçtikçe artıyor. Dizilerin bölüm sayısı az olunca kısa sürede izleyip bitirmek güzel olsa da bittikleri an boşluğa düşme hissi yaşamak üzücü oluyor.
Her neyse geçtiğimiz ay The Heirs dizisini izleyip bitirdim. Bu diziye başlama sebebim ise Legend of the Blue Sea dizisinde tanıyıp hayran olduğum Lee Min Ho'nun etkisi. ^^
(Legend of the Blue Sea dizi yorumu için buraya tık tık. ♥)



The Heirs'ın konusundan bahsedecek olursam; kısaca Kraliyet Lisesi'nde okuyan zengin öğrencilerin aşklarını, arkadaşlarını, dostluklarını ve aralarındaki çekişmeyi anlatıyor diyebilirim. Her biri zengin bir aileye mensup bu öğrenciler, en zengin varis olabilmek için tabiri caizse yarış halindeler. 
Kim Tan (Lee Min Ho), Empire Grup'un ikinci oğlu. Fakat annesi Empire Grup başkanının sevgilisi olduğu için gayri meşru çocuk olarak anılıyor ve bu gerçeği saklayabilmek adına, üvey abisi tarafından gönderildiği Amerika'da yaşıyor. 
Cha Eun Sang (Park Shin Hye) ise fakir bir aileden gelen, geçinmek için part time işlerde çalışan kızımız. Annesi Empire Grup başkanının evinde hizmetçilik yapıyor. Amerika'da okuyan ablasının kendi hayallerini yaşadığı için hem seviniyor hem de biraz kıskanıyor. Bir gün dayanamayıp ablasının yanına Amerika'ya gittiğinde ise beklemediği şeyler ile karşılaşıyor. Ve tahmin edebileceğiniz üzere yolu bizim yakışıklı Kim Tan ile kesişiyor. Hikayemiz böylelikle başlıyor diyebilirim. 



Dizi ilk bakışta zengin oğlan, fakir kız klişesi olacakmış gibi gelse de sadece başrol oyuncuların hikayesini anlatmak yerine her bir karakterin hikayesi anlatıldığı için farklılık yaratıyor diyebilirim. Bu ayrıntı beni olumlu anlamda etkiledi.
***
Karakterlerden kısaca bahsedecek olursam;
Kim Tan, gayri meşru çocuk olarak hep geri planda kalmış ve kendini kanıtlaması uğruna bazı şeyleri yapmak zorunda bırakılan bir karakter. Sürekli seçim yapmak zorunda bırakılıyor bu yüzden dizinin başından sonunda kadar çok fazla zorluk yaşıyor. Bence Lee Min Ho bu karakterin özelliklerini çok iyi yansıtmış.
Cha Eun Sang, annesine destek olabilmek ve hayallerini gerçekleştirebilmek için çok çalışan hırslı bir karakter. Fakat o da varisler yarışında bir rakip olarak görüldüğü için çok fazla üstüne geliniyor. Park Shin Hye, gayet başarılı bir şekilde bu rolün altından kalkmış olsa da ben sevemedim, bir şeyler eksik gibi hissediyorum nedense...
Kim Tan'ın annesine üzüldüm; babasına kızdım, neler saydırdım neler.. Abisi Kim Won'a zaman zaman kızsam da tanıyınca çok sevdim.
Cha Eun Sang'ın birlikte büyüdüğü onu koruyup kollayan Chan Young ve sevgilisi Lee Bo-Na'yı çok sempatik buldum. :)
Hepsi hakkında konuşup hikayelerine tek tek değinmek istesem de hem uzun süreceği hem de izlemeyenler için spoiler niteliğinde olacağından geçmek istiyorum. Eğer aranızda izleyenler varsa bana yazabilir, böylece rahat rahat her şeyi konuşabiliriz. ^^


Konu olarak çok farklı bir şey anlatmasa da oyunculuklar açısından etkisi altına alıyor. Her bir oyuncu rolünün hakkını vererek oynadığı için kaliteli bir iş çıkardıklarını düşünüyorum.

Karakterlerin çoğunu sevsem de favori karakterim Choi Young Do oldu. Başlarda itici bulsam da karakteri tanıdıkça sevmeye başladım. Cha Eun Sang bir sahnede ona "Kara Şövalye" diyordu ki bence bu onun rolünü en iyi şekilde ifade edebilecek kelimedir. Zalim görüntüsünün altında sevgi dolu ve korumacı bir adam yatıyor.(Ah Kim Wo Bin Ah! *gözlerindenkalpfışkıranemojilerr*)

Dizide düş kapanı detay olarak kullanılmıştı. Bir düş kapanı delisi olarak bu detayın çok hoşuma gittiğini de söylemeden duramadım. ^^ 
Eski bir dizi lakin hala izlemediyseniz tavsiye ederim. ♥ Son olarak sizler için sevdiğim sahnelerden derleme yaptım. :)

***


Sizi biraz şaşırtacak ama bu sahne aklıma fena halde kazındı. Lee Min Ho'nun tekmesi ve fonda çalan müzik içimdeki serseriyi ayağa kaldırıyor. :D

***

Cha Eun Sang yıldızı bir türlü barışmayan ikilimiz Kim Tan ile Young Do'yu dize getirirse

  

***





Lee Min Ho Tekmesi Vol-2

***











0 yorum:

Yorum Gönder