Flower Boy Next Door | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : Flower Boy Next Door
Tür : Romantik - Komedi
Yönetmen :  Jung Jung-Hwa
Senarist : Yoo Hyun-Sook, Kim Eun-Jung
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 7 Ocak 2013
Oyuncular : Park Shin-Hye , Yoon Shi-Yoon, Kim Ji-Hoon, Go Kyung-Pyo



Merhabalar! :)
Bir kore dizisi yorumuyla daha karşınızdayıım.. ^^
Flower Boy Next Door'u kardeşim ( Gonca'nın Dünyasından ) ile izledik. Bitireli epey zaman oldu fakat ben yorumlamak için ancak fırsat bulabildim.♥
Konusundan biraz bahsedecek olursam;
Geçmişte yaşadığı bazı olaylardan dolayı insanlardan uzak durmayı seçen Go Dok Mi, deyim yerindeyse kendisini bir apartman dairesine hapseder. Gerekmedikçe dışarı çıkmayan, evinden çalışan asosyal kızımız, bir gün tesadüfen gördüğü komşusuna aşık olur. Platonik olarak gelişen bu aşk sonucu, Go Dok Mi sabah akşam çocuğu gözetlemeye başlar. Bu durum böyle devam ederken, bir gün beklenmedik bir şey yaşanır. Kızımız komşusu olan bu çocuğun İspanya'dan gelen kardeşi Enrique'ye yakalanır.
Enrique, Go Dok Mi'nin neden böyle davrandığını merak eder ve onu yeniden hayatın içine katmak için elinden geleni yapar.
Karmaşık aşk ilişkilerinde bir kişi daha var. Go Dok Mi'ye aşık olan yakışıklı komşu Oh Jin Rak.^^
İşin içine komşuluk ilişkileri de girince olaylarımız başlıyor. :)
***
Karakterler oldukça eğlenceliydi özellikle Enrique. ♥
Diziyi onun için izledim diyebilirim. Hayat dolu, cıvıl cıvıl bir karakter, aynı zamanda da bilgili. Yoon Shi-Yoon'un oyunculuğunu çok sevdim. 
Şunun tatlılığına bakar mısınız? 
*gözlerindenkalpfışkıranemojilerr* 
***

Oh Jin Rak ve ev arkadaşı Oh Dong-Hoon da çok sevimliydi. Bu ikilinin Webtoon çizimlerini gördükçe webtoon okuma isteğim oluştu diyebilirim.

***
Oyunculuk olarak beni tatmin etmeyen bir tek Park Shin-Hye oldu sanırım. Pasif bir karakter olduğu için pek ısınamasam da, editör olduğu için ve zaman zaman yazdığı güzel satırlardan dolayı birazcık da olsa sevdim. ^^

Dizi hakkında olumsuz yorumlar duysam da severek izledim. Hatta kore dizilerinde en güzel sona sahip dizilerden bir tanesi diyebilirim. Eğlenceli şeyler izlemeyi seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz. ♥
Birkaç gif ile size veda edeceğim. :)
***
Çocukluğuna dönmüşcesine...
----

Sıkıntıdan patlarken ben :D
----
Favorilerimden birini unutmamak lazım.
----

Ponçikliğinin zirvesinde bir adet Enrique ^^
----
O Ses Kore :D :D
----
Bonus ♥
Havalı beyler





0 yorum:

Yorum Gönder