Damat - Adem Metan | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Adı : Damat
Yazar : Adem Metan 
Yayınevi : Yediveren Yayınları
Sayfa Sayısı : 280
Baskı Yılı :  Mart 2017


Herkese merhaba!
Kapağının şirinliğiyle ilgimi çeken Damat'ı elime ulaştığı günden beri okumak istiyordum. Hem ramazan hem de finallerime az bir süre kala eğlenceli bir şeyler okumak isteyince elime aldım ve kısa sürede okuyup bitirdim.
***
Damat, Mülayim Makas adındaki gencin aşk uğruna yaptıkları ve başından geçen komik bir o kadarda hayatın içinden olayları işleyen bir kitap.
Başlangıçta 15 yaşında olan Mülayim'in lise, üniversite, askerlik ve iş hayatına atılırken bir yandan da hayatının aşkını arama çalışmalarını okurken oldukça eğlendim.Mülayim'in kendi tabiri ile şıpsevdi, yalıçapkını halleri kitabın eğlence unsuruydu. Bazı bölümlerde yaşanan olaylar o kadar komikti ki kahkahalarıma engel olamadım. Özellikle bir yer var ki istinasız yarım saat boyunca güldüm diyebilirim. Hala hatırladıkça gülüyorum.. :D


Anlatım oldukça sade, karmaşık olaylar yer almadığından sizi yormadan akıp gidiyor sayfalar. Geniş bir zaman dilimini anlattığı için biraz yüzeysel geçilmiş hissi verse de komedi türünde bir kitap olduğu için bu durum sizi rahatsız etmiyor. Benim gibi kafanızı dağıtmak amacıyla okuyacak eğlenceli bir kitap arıyorsanız Damat tam sizlik. Hem de kahkaha garantili! :))

0 yorum:

Yorum Gönder