Ocak-2017 | Kitap Alışverişi #sahaf

, , No Comments

Herkese merhaba! :)
Yaklaşık 1 aydır sınavlarım dolayısıyla kitap okuyamıyordum. Bu sebeple buraya da yazı giremiyordum. Aklım burada kalıyor ve de üzülüyordum. Kara kara düşünürken aklıma alışveriş yazısı girmek geldi. :)
Geçen ay büyük sayılabilecek 7 kitaplık bir sahaf alışverişi yapmıştım. Bunu sizinle paylaşmak istedim.


Bu kitapları uzun süredir takip ettiğim Atlas Sahaf / Kitap'ın instagram hesabından farklı zamanlarda görüp ayırtmıştım. Birikince de topluca çok uygun bir fiyata almış oldum.
İlk olarak Adam Fawer'ın Empati kitabıyla başlayayım. Bu kitabı lisedeyken kütüphaneden alıp okumuş ve çok beğenmiştim. O zamandan beri aklımda yer eden bu kitabı uygun fiyata bulunca kitaplığıma eklemek istedim.
**
John Verdon kitaplarından Aklından Bir Sayı Tut ve Gözlerini Sımsıkı Kapat'ta kütüphane vasıtasıyla okuyup çok sevdiğim kitaplardı. Sahaf sayfasında yazarın Gözlerini Sımsıkı Kapat ve Peter Pan Ölmeli kitaplarını görünce haliyle dayanamadım onları da alıverdim. Bu sayede Dave Gurney'in hikayesinin okumamış olduğum kısmını da okuyabileceğim.:)
**
Pinokyo'nun Rüyası kitaplığımda olan bir kitaptı aslında ama karton kapak haliydi. Son zamanlarda ciltli kitap takıntım oluştuğu için ve yazarın diğer kitapları ciltli halde olduğundan ve tabi ki uygun fiyata bulduğum için hemen kaptım.
**
Ölüme Fısıldayan Adam ise kardeşim için aldığım bir kitap oldu. Yazarı çok sevdiği ve kitabı merak ettiği için hediye aldım ponçiğime. :) ♥
**
Paulo  Coelho - Aldatmak  ve Alper Canıgüz - Oğullar ve Rencide Ruhlar da birçok kişide görüp, birçok olumlu yorum okuduğum kitaplardı. Bu vesile ile tanışmak istedim. Hatta Oğullar ve Rencide Ruhlar'ı okuyup bitirdim bile. Kitabı yorumlamamı isterseniz yorum bırakırsanız onun içinde ayrı bir yazı girebilirim. :)
Empati kitabındaki ufak hasarlar dışında tüm kitaplar tertemiz ve sıfır kitap durumunda. Bu da beni çok mutlu etti. :)
**
Siz neler yapıyorsunuz? Bu kitaplardan okuduklarınız var mı? Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. :)
Sevgiyle ♥

0 yorum:

Yorum Gönder