Kum Taneleri - Berna Aslıhan | Kitap Yorumu | GKBT #20

, , 1 comment

Kitabın Adı : Kum Taneleri
Yazarı : Berna Aslıhan
Yayınevi : Mendirek Yayınları 
Sayfa Sayısı : 544
Seri Sırası : Aşkın Sen Hali #1
Basım Yılı : 2016





Bütün dünya yok olsun, sadece biz kalalım istiyorum."İsminin anlamını biliyorsun değil mi?"Kız sessiz kalmayı tercih ederken başını usulca olumlu yönde salladı. "Azra..." dedi ismini tekrarlayarak. "
Ayak değmemiş kum demek.""Çok doğru." dedi genç adam Azra'yı sarhoş edebilecek kadar harika gülümsemesiyle cevap verirken. Azra onu belki de ilk defa bu kadar içten gülümserken görmüştü. Genç adam derin bir nefes aldı ve kızın deniz mavisi gözlerine bakarak tekrar konuşmaya başladı. "Ben o ayak değmeyen kumda kendimi kaybetmek üzereyim Azra."

Azra duydukları karşısında şaşırmış bir ifadeyle bakıyordu adama. "Ama Arat-" Arat işaret parmağını kızın dudaklarına bastırıp onu susturdu. "Hiçbir şey söyleme, sadece seni sevmeme izin ver."(Tanıtım Bülteninden)



Herkese merhaba! :)
Geveze'ler olarak mavinin en tatlı tonuyla bezeli kapağıyla kendine çeken Kum Taneleri'ni okuduk. Benim sevdiğim tarz olan aksiyon-romantik tarzında olduğu için keyifli bir okuma oldu diyebilirim. :)
***
Azra, ailesini küçük yaşta kaybetmiş fakat onu koruyup kollayan Buğra, Arat, Barış ve Umut gibi dostlar edinmiş; aynı zamanda hayalindeki mesleğe giden yolda emin adımlarla giden çalışkan bir hukuk öğrencisidir.

Her şey yolunda gibi görünse de olayın aslı hiç öyle değildir. Azra tehlike altındadır ve yukarı da bahsettiğim dörtlü onu korumak için bir karar alır. Ve bu karar Azra'yı epey şaşırtacaktır.

Bu karar uygulandıktan sonra Azra hayatı hakkında birçok sırla karşı karşıya gelir. Tüm bu sırlar onu her defasında biraz daha şaşırtsa da güçlü duruşundan vazgeçmez.

Tahmin edeceğiniz üzere Azra ve Arat ikilisinin arasında bir yakınlaşma oluşuyor fakat sevimli aşk böcekleri tarzında değil, oldukça git-gelli bir ilişki.

Kitaptaki karakterleri genel olarak sevsem de favorim Esra-Buğra çiftiydi. Çok ponçikler, kitabı okursanız bana hak vereceğinizi düşünüyorum. ♥

Kitap epey hacimli olmasına karşın oldukça akıcıydı. Başından sonuna kadar tempo bir an olsun düşmeden bol aksiyonlu olaylar yaşanması okurken biraz fazla gelse de bu akıcılığı desteklemiş. Ufak tefek eksikler olsa da yazarın ilk kitabı olması sebebiyle nazar boncuğu diyorum onlara.
***
Kum Taneleri, Aşkın Sen Hali serisinin ilk kitabı. Serinin ikinci kitabı, Kum Taneleri'nde fazla yer almayan Umut ve Barış ikilisinin hikayelerini konu alıyormuş ve çok yakında bizlerle buluşacağı haberini aldım. Bu güzel haberi de sizlerle paylaşıp yazımı sonlandırıyorum.
Görüşmek üzere ♥




1 yorum:

  1. kubracolaker@hotmail.fr

    bu kitabi bana atamisiniz varsa lutfen

    YanıtlaSil