Ben Masumum - Kübra Oktay | Kitap Yorumu

, , 1 comment


Kitabın Adı : Ben Masumum
Yazarı : Kübra Oktay
Yayınevi : Gitane Kitap
Sayfa Sayısı : 456
Basım Yılı : 2016



Herkese merhaba!
Kitap Meltemi kuzum ile birlikte okuduğumuz Ben Masumum kitabının yorumuyla karşınızdayım. :)
İlk olarak kitabın konusundan biraz bahsedeyim. 
Ahmet Ateş Mirzan, babasının ölümüne ve kardeşinin bitkisel hayata girmesine sebep olan Pelin adındaki kadının peşindedir. Senelerdir intikam için hazırlanan Ateş, Pelin'i bulduğunu sanırken hayatın ona büyük bir sürpriz hazırladığından haberi yoktur. Yakaladığı kadın Pelin değil Kayra'dır. İntikam ve vicdan azabıyla bezeli bir hikaye böylelikle başlar.
Ateş ve adamlarının Kayra'ya yaptığı kötü şeyler yüzünden büyük bir sinirle ve üzüntüyle, aynı zamanda da gerçeklerin ortaya çıkıp çıkmayacağını merak ederek okudum kitabın ilk yarısını.
Diğer yarısında ise Kayra'nın başından geçenlerin tabiri caizse hesabını sormasını okurken epey bir keyiflendiğimi itiraf etmek isterim. Öyle ki zaman zaman gülerek okudum bazı sayfaları.

Ateş'in yaptıklarını tasvip etmesem de yaşadıklarını göz önünde bulundurunca ona da üzülmeden edemedim açıkçası. Ateş de Kayra da oldukça kötü şeyler yaşadılar. Bunlara sebep olanların geçtiği bölümlerin biraz hızlı geçildiği düşüncesindeyim.
Aynı zamanda Kayra'nın ailesi de biraz geri planda kalmış gibi geldi. Bu tarz bir durumda ailelerin vereceği tepkileri düşününce böyle bir kanıya vardım.
Pamuk ve Pamir ikilisi ise oldukça eğlenceliydi. Kitaba sevimli bir hava katmışlardı.
Genel olarak severek okusam da yukarıda belirttiğim gibi ufak tefek eksiklikleri olduğunu düşünüyorum. Bunların dışında güzel bir hikayeydi. Yazarın ve yayınevinin kitaptaki bu durumun sadece bir kurgu olduğunu belirten notu ve gerçekte bu gibi durumlarda karşılaşıldığında müracaat edilmesi gereken kurumlar hakkındaki bilginin eklenmesi ise çok ince bir düşünce. Son olarak kapak tasarımını ve yanında gönderilen kartpostalı çok sevdiğimi eklemek isterim. İçerikle uyumunu ise okudukça daha iyi anladım diyebilirim.

   

1 yorum:

  1. kubracolaker@hotmail.fr

    bu kitabi bana atamisiniz varsa lutfen

    YanıtlaSil