Veda - Uğur Hamurcu | Kitap Yorumu

, , No Comments

Herkese merhaba! 
Yılın son kitabı Veda'nın yorumuyla geldim. 2017'nin herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dilerken, 2016 yılında yaşananlardan dolayı en çok da ülkemiz ve dünya içinde barış ve huzur diliyorum. ♥

Yoruma geçmeden önce kitabı tanıttığım yazıyı okumak isterseniz buraya tık tık.

Veda, yazım aşamasına şahit olduğum için sabırsızlıkla beklediğim bir kitaptı. Bu yüzden okurken farklı hisler yaşadım. Nasıl bir bebeğin doğuşu ve büyümesini izlerken değişik duygular yaşarsak ben de öyle hissettim diyebilirim. Haliyle yıl bitmeden okumuş olmaktan dolayı mutluyum. :)

Daryll, hayatında birçok zorluğu peş peşe yaşıyor. Kayıpları oluyor, güçlü olup hayatına devam etmeye çalışırken yaşadığı şehirde yaşanan olaylara tepkisiz kalamıyor ve kendince yardım etmeye çalışırken daha kötü şeyler yaşamaya başlıyor.Zaman zaman karamsarlığa düşse de onu hayata bağlayan, destekçileri Ivy ve Ustası Auhert vardır.
Şehrinde yaşanan bu kötü gidişata dur demek adına başlayan direnişe katılır. Fedakarlık,kardeşlik ve bolca mücadele dolu olan hikaye başlar.
Yazarın daha önce yayımlanan kitabı Beyaz Lanet'i de okumuştum, bu kitapta anlatımının biraz daha geliştiğini gördüm. Kurgu ve tür olarak farklı şeyler denemesi de güzel olmuş. Genel olarak akıcı şekilde ilerliyor. Birkaç kelime tekrarı dikkatimi çekse de sizi çok fazla rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum. :)
Kitap bittiğinde kafamda birkaç soru işareti kalsa da hikayenin kendi içinde bittiğini kabul etmem gerek sanırım. :)
Küçücük bir umudun özgürlük uğruna neler yapabileceğine tanık olmak isterseniz Veda'yı okumanızı tavsiye ederim.

Kitaba Puanım : 4/5



0 yorum:

Yorum Gönder