Kağıttan Hayaller - Dawn O'Porter | Kitap Yorumu | GKBT #16

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : Goose
Yazarı : Dawn O'Porter
Çevirmeni : Irmak Taştan
Yayınevi : Novella Dinamik
Sayfa Sayısı : 272
Seri : Paper Aeroplanes #2

Herkese merhaba! :)
Gevezeler olarak turlarımız hız kesmeden devam ediyor. 16.turumuzu yarıladık bile. 8.Tur kitabımız "Kağıttan Uçaklar"ın devam kitabı Kağıttan Hayaller'i okuyoruz. Ve başlıktan anlayacağınız üzere yorum sırası ben de! Diğer kitabı okumadıysanız spoiler olabilir, yorumu okumamanızı tavsiye ederim. :)



"Birbirlerinden gece ile gündüz kadar farklı olan iki genç kızın, Renée ile Flo'nun, duygusal bir o kadar da gerçekçi hikâyesi Lise hayatlarını geride bırakmak üzere olan bu iki kızın gelecek kaygısı dışında endişelenmeleri gereken bir şey daha vardır, arkadaşlıkları. Okulun bitmesiyle birlikte arkadaşlıklarının eskisi gibi olmayacağı, araya mesafe girince bağlarının yok olacağı düşüncesi iki genç kız için de çok zordur. Denkleme bir de romantik ilişkiler eklenince durumlar bir hayli karışır. İkili, arkadaşlıklarında yavaş yavaş kendini göstermeye başlayan çatlakları onarıp zorlukların üstesinden gelebilecek midir?"
(Tanıtım Bülteni)


Kağıttan Uçaklar kitabının sonunda Renée ile Flo'nun okul değişikliği yapacağını okumuştuk. Buradan sonra bu ikili neler yaşayacak acaba diye düşünerek kapağını kapattığımda devam kitabı olduğunu öğrenerek sevinmiştim. 
Kağıttan Hayaller de bu olayların üzerinden zaman geçmiş ve bu iki arkadaşın  yeni okul ve arkadaşlarına alışmış halleri okuyoruz. Renée ve Flo hala bildiğimiz birbirine zıt karakterler olmalarına rağmen tabiri caizse can dostlar. Okulda zaman geçirdikleri kişiler de kişilikleri gibi zıtlık gösterdikçe bu iki kız nasıl bu kadar iyi arkadaş olabiliyor diye düşündüğümü itiraf etmeliyim. 
Kızlarımız okulunun son senesinde ve üniversite hazırlıklarında olmalarının yanı sıra, aşık oluyorlar. Renée, kendisine benzeyen uçarı olan Dean'a; Flo ise dine yönelerek gittiği kilise ayinleri sırasında tanıştığı Gordon'a gönlünü kaptırır. Bu iki oğlanı da pek sevdiğimi söyleyemem. Sebeplerini açıklamak isterdim lakin spoiler vermek istemiyorum. :)

Kitap oldukça akıcıydı, bir günde okuyup bitirdim. Özellikle son kısımlarda beni şaşırtan olaylar oldu ki okuduğumda bir süre sayfaya bakakaldım. Kitap konusundaki tek şikayetim yaş olarak küçük olan çocukların sürekli seks konusundan bahsetmesiydi. Kültürel farklılıklardan dolayı onlarda doğal bir durum olarak karşılansa da benim için itici bir etken oldu.
Kapak tasarımını ise ilkini aratmayacak şekildeydi. Daha tasarım aşamasındayken görüp hayran kaldığım rengi, ilk kitapla uyumu gerçekten hoş. :)
Okurken fark ettim ki Renée ile Flo'yu özlemişim. Siz de bu çılgın ikiliyle tanışmalısınız.

Kitaba Puanım : 3,5/5 ♥

Kağıttan Uçaklar kitap yorumum için tık tık. ♥



0 yorum:

Yorum Gönder