Tutku Oyunları #3 - Hesaplaşma | Aleatha Romig | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : Truth
Yazarı : Aleatha Romig
Çevirmeni : Esra Çetin
Yayınevi : Arkadya Bitter 
Sayfa Sayısı : 380
Seri : Tutku Oyunları #3

Merhabalar!
Hesaplaşma yorumumu instagramda paylaşmıştım aslında ama ilk göz ağrım olarak burayı da boşlamak istemiyorum. Biriken birkaç yorumumla buralarda olacağım. :)



"Eski alışkanlıklara karşı yeni başlangıçlar…
Oyunun gidişatını etkileyecek, kimsenin aklına gelmeyen bir taş…
Ve sonucu değiştirecek beklenmedik bir hamle!

Claire, korkuları ve güçsüzlüğü ile yüzleşti. Şimdiyse gerçek hisleri ile hesaplaşmak zorunda. Yeni keşfettiği bu güç, Tony'yi dizleri üzerine çöktürmeye yetecek mi? Yoksa bir kez daha o karanlık esarete boyun eğen kendisi mi olacak?

Geçmişin günahları bir bir ortaya dökülürken, yıllardır gömülü kalmış sırlar da açığa çıkıyor. 

Claire ile Tony'nin hayali satranç oyununda bu kez atılacak her adım çok daha tehlikeli ve her hamle, bir öncekinden daha riskli. Özgürlük, huzur, aşk… Artık bunların hiçbir önemi yok, çünkü Claire'in kaybedecek çok daha önemli bir taşı var. Ve onu korumak için her şeyini feda edebilir.
Tutku Oyunları'nda üçüncü round başlıyor."


İlk olarak kitabın kapağından ve tasarımdan bahsedeyim. Kitabın kapağını sevdim, serinin diğer kitaplarıyla da uyumlu olması güzel. Arkadya Bitter'in iç tasarım ve ayraçlarını da çok sevdiğimden diyecek fazla lafım yok. :)
Seriyi okuyanlarınız bilir, orijinal dilinde Yüzleşme ve Hesaplaşma tek kitap olarak çıkmıştı. Arkadya Bitter ise sayfa sayısının çokluğundan dolayı iki kitap şeklinde çıkarmaya karar vermişti. İlk kitap Yüzleşme'yi severek okumuştum fakat olaylar açısından durağan bir kitap olduğunu düşünmüştüm meğer yazar yine olayları son kısma saklamış. Hesaplaşma tam bir olaylar kumkumasıydı. Yazarımız yine kurgudaki ustalığını konuşturmuş. Neler oldu neler.. Şok üstüne şok yaşadım. Öyle bağlantılar vardı ki, kitaptaki olayların satranç oyunuyla bağdaştırılmasının çok yerinde olduğuna karar verdim. 
Kitaptaki her bir karakter beni çok şaşırttı. En sevdiğim karakter Tony oldu. Spoiler vermemek için kendimi zor tutuyorum ama ; "Bir insan bu kadar mı tatlı olur yahuu!!" :))
Gelir gelmez hemen okuduğum için çabucak bitti.. 
O son neydi öyle! Ben yine şaşkınlık ve merak içinde kalakaldım. Keşke devam kitabı da hemen çıksa diye dualar ediyorum ama biliyorum ki bir süre beklemek zorundayım. Ömrüm bu seriyi beklemekle geçecek..
Siz hala başlamadıysanız serinin diğer kitapları gelene kadar ilk 3 kitabı okuyun derim. Bu seriyi okumayarak çok şey kaçırıyorsunuz.. ;)

0 yorum:

Yorum Gönder