Mim - Garip Sorular

, , 1 comment
Merhabalar! :)
Gonca'nın Kitaplığı (http://goncaninkitapligi.blogspot.com.tr/) blogu beni mimlemiş. Blogum daha çok yeni olduğu için böyle bir etkinlik yapamamıştım.Bunun için Gonca'ya teşekkür ederim! :)




1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin bir şarkı var mı yani bağımlılık yapan? 

Bu aralar hiç durmadan dinlediğim şarkı yok açıkçası ama Buray'ın yeni ve ilk albümü Bir Şişe Aşk'taki şarkıları çok sık dinliyorum. 

2) En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?

Düşündüm de uzun zamandır başıma kötü bir şey gelmemiş veya yaralanmamışım. Ne güzel! :)

3) Seni en çok ne kızdırır? (Sanalda/Gerçekte)

İki yüzlülük ve karşısındaki insanı dikkate almayanlar. 

4) En son ne zaman bir şeyi izlerken veya yaşarken duygulandın ve ağladın?

Geçtiğimiz hafta Bana Adını Sor filmini izledim. Çok duygusal bir filmdi, karakterlerin yaşadıkları duygulanmama neden oldu fakat ağlamadım. Bir de okulum bu hafta açıldığı  için dün ailemden ayrıldım, herkes gibi ayrılırken duygulandım ama  ağlama dönemlerini atlattığım için ağlamadımm! :) 

5) Kendini 3 kelimeyle tanımla?

Sakin, kitapsever ve çikolata manyağı (4 kelime oldu ama idare edin :D )

6) Evde boş boş otururken ne yaparsın? 

Müzik dinlerim. Dizi ya da film izlerim. Bunların hiçbirini yapasım yoksa booktuber arkadaşların videolarını açıp izlerim. Özellikle kitap alışverişi videolarına bayılıyorum! :)

7) En sevdiğin blogger kim?

Pensieve blogunun sahibi Nihan'ı seviyorum. Tanışmıyoruz ama videolarını da takip ettiğim için tanıyormuşum gibi hissediyorum. :)

8) Hayatta en çok neyi seversin?

Tabi ki de ailemi! 

9) Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun, onlara ne dersin ?

Neyle suçlandığıma bağlı sanırım. Bazı durumlarda kendimi savunurum bazı durumlarda da hiç konuşmam bile. 


Ben kimseyi mimlemiyorum. Eğer blogunuz varsa ve bu etkinliği yapmak isterseniz ben mimlemişim gibi yapabilirsiniz ;) 

                               Sevgiyle Mor Düşler Kızı ❤

1 yorum:

  1. Daha ben blogger nedir bilmiyorken yaş küçüklüğünden değil :))
    Sen mim yapmışsın bende yeni bilseydir sanıyordum.
    Cevaplarını okuyunca şimdiki mimlerle aynı ruh aynı ruh özellikle son mimleme kısmı.

    Sana hürmet etmek gerek bloggerin büyüklerindensin en azından aktif olanların :))
    2020 den 14 Eylül 2015 Pazartesiye selamlar .

    YanıtlaSil