Kıyamet Sonrası ( Meleğin Düşüşü 2 ) - Susan Ee | Kitap Yorumu

, , 6 comments


Kitabın Adı : Kıyamet Sonrası 
Özgün Adı : World After 
Yazar : Susan Ee 
Çevirmen : Belgin Selen Haktanır 
Yayınevi : Dex 
Sayfa Sayısı : 360 
Baskı Tarihi : Ciltli-2017 
Seri Sırası : Angelfall #2

Merhabalar!
İlk kitabını ocak ayında okuduğum Meleğin Düşüşü serisinin ikinci kitabı Kıyamet Sonrası'nı da bu ay okuyup bitirdim. Ve yorumu ile karşınızdayım. :)

KONUSU
Penryn’in küçük kız kardeşi Paige kayboldu.
İnsanlar korkuyor.
Bir annenin kalbi kırık.
Penryn San Francisco sokaklarında kardeşini arıyor.
Sokaklar neden bu kadar boş? Herkes nereye kayboldu?
Paige kardeşinin izini sürerken, meleklerin gizli planının merkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor.
Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılması imkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn’in hayatını kurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek?
Melekler, insanlar ve canavarların korku dolu hikayesi, Meleğin Düşüşü’nün ardından, Kıyamet Sonrası ile devam ediyor..

Başlamadan önce uyarımı yapayım. Yorumum serinin devam kitabı için olduğundan ilk kitabı okumayanlar için spoi niteliğinde bilgiler içerebilir. 




YORUMUM
İlk kitabın sonunda insanların meleklerden intikam almak için saldırı düzenlemişlerdi. Kardeşi Paige'yi kurtarmak için kendini ortaya atan Penryn akrepler tarafından sokulduğu için felç geçirmiş ve çoğu insan onun öldüğünü sanmıştı. Ama kızımız hayata dönüyor ve uzun uğraşlar sonucunda bir araya gelen ailesini korumaya çalışıyor. 
Melekler ve insanlar arasındaki çekişmeden dolayı olaylar bir türlü bitmiyor. Fakat bu kadar hareketlilik olmasına rağmen beni tam anlamıyla tatmin etmedi.  İlk kitapta Raffe ile ilgili bilgileri az bulup bu kitap için aşırı beklenti içine girmiştim. Gelin görün ki yazar bırakın onun hakkında detay vermeyi karakteri kitabın sonlarına kadar gizlemişti.  Penryn karakterinin güçlü oluşu ve ailesini bir arada tutma isteği beni olumlu anlamda etkilese de onu pek sevemedim. Üstüne bir de Raffe'nin yokluğu eklenince okuma isteğim azaldı. Raffe'nin kılıcı ile ilgili olan bölümler dışında "Geri döön Tülaay(Raffee)!" modunda Raffe'yi bekledim kitap boyunca! :D
Karizmatik meleğimiz Raffe ortaya çıkınca bir anlık şevk ile okuyup bitirdim fakat yine yanıtsız kalan sorularla kalakaldım. Sanırım serilerin ara kitaplarının kaderi bu. Konunun bir sonuca bağlanması için arada kaynayıp gidiveriyorlar. 
Bahsettiğim sebeplerden ötürü beni tam olarak tatmin etmese de beklentinizi minimum seviyede tutarak okumaya başlarsanız severek okunacak ve kısa sürede bitebilecek bir kitap. ^^

Yeni yazılarda görüşmek üzere, mutlu pazarlar! ♥

Meleğin Düşüşü kitap yorumum için tık tık.



6 yorum:

  1. ilk görselinizi çok beğendim harika bir görüntü, kitabı bilmiyordum sayenizde öğrendim ilginç bir konusu var, ilk kitapla birlikte okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Ne mutlu bana. Umarım en kısa sürede ve severek okursunuz. :)

      Sil
  2. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
  3. Giriş fotoğrafına bayıldım.İnsanın sadece kendine ait bir kitap okuma köşesi olması bile mutlu eder kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle, görüntü olarak bile huzur verirken orada yer almak gerçek mutluluk :)

      Sil