Cinderella and Four Knights | Dizi Yorumu

, , 4 comments

Dizinin Adı : Cinderella and Four Knights 
Tür : Gençlik, Romantik 
 Yönetmen : Kwon Hyuk-Chan 
 Senarist : Baek Myo (roman), Min Ji-Eun, Won Young-Sil 
 Yapım Yılı : 2016 
 Bölüm Sayısı : 16 
 Bölüm Uzunluğu : 1 saat 
 Oyuncular : Jung Il-Woo, Park So-Dam, Ahn Jae-Hyeon, Lee Jung-Shin, Choi Min, Son Na-Eun

Merhabalar ^^
Bugün sizlere konusu ile masallara andıran bir dizinin tanıtımı & yorumu ile geldim. 



KONUSU
Eun Ha-Won, annesini küçük yaşta kaybettiği için üvey annesi ve üvey kız kardeşinin kötülükleriyle başa çıkmaya çalışırken aynı zamanda annesinin hayalini yerine getirip öğretmen olmak için tabiri caizse canını dişine takarak çalışıp para biriktirmek için çaba gösterir.
Bir gün Haneul grubunun başkanı tarafından 3ü de birbirinden aksi torunlarını adam etmesi için Ha-Won'a bir teklifte bulunur. Bu teklif sonucunda Sky House'da yaşamaya başlayan genç kızın hayatı adeta masallardaki gibi sihirli bir değnek dokunuşu sonucu külkedisinden prensese dönüşmüş değişir. Ama bizim külkedisinin biraz daha şanslıdır. Çünkü 1 tane değil tam 4 tane prensi olur. Hepsi birbirinden farklı bu 4 adam ile yaşamak tahmin ettiğiniz üzere kolay değil. Kızımızın başına neler gelecek diye merak ediyorsanız izleyip görebilirsiniz efendim.^^


KARAKTERLER



Park So-Dam, külkedimiz Eun Ha-Won karakterine can vermekte. Annesini kaybettikten sonra küçük yaşta kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiş, yaşından çok daha olgun bir kız. Yaşadığı zorluklara rağmen mutlu olmayı bilen tatlı bir karakter. Her ne kadar masallara inanmasa da masal gibi bir hayat sürüyor.İzlerken Park So-Dam'ı Goblin dizisinde Ji Eun-Tak karakterini canlandıran Kim Go-Eun'a çok benzettim. Oyunculuğunun başarılı olmasının yanı sıra bu benzerlikten dolayı daha bir sevdim sanırım. :)



Jung Il-Woo, bahsettiğim 4 prensten ilki Kang Ji-Woon karakterine can vermekte. Aileye biraz geç katıldığı için benimseyemeyen gizemli bir genç adam. Gizemli ve sert duruşunun arkasında her zaman yardıma koşabilecek pamuk kalpli birini sakladığını söyleyebilirim. Çevremde diziyi izleyenler onu pek sevmediğini söylese de bu tarz karakterler beni daha çok etkilediği için sevdim.




Ahn Jae-Hyeon, prenslerimizden Kang Hyun-Min karakterine can vermekte. Genç kızların gözdesi olduğunun farkında öz güveni yüksek, her kadını elde edebileceğini düşünen, çapkınlıklarıyla ünlü bir karakter. Her ne kadar umursamaz ve çapkın görünse de kendi yöntemleriyle insanlara yardım etmeyi de ihmal etmediğini söyleyebilirim. 



Lee Jung-Shin, 3.prensimiz Kang Seo-Woo karakterini canlandırmakta. Şarkıcı olan genç adam kuzenlerinin aksine oldukça sempatik davranışlarıyla dikkat çekiyor. Gerek şarkıcı olması gerekse davranışları ile Seo-Woo'yu da You're Beautiful dizisindeki Jeremy karakterine benzettim. Jeremy'i de sevmiştim, Seo Woo'yu da severek izledim. Gerçekten ponçik bir karakterdi. 



Choi Min, 4.prensimiz Lee Yoon-Sung karakterini canlandırmakta. Ceo Kang'ın sekreterliğini yapan genç adam aynı zamanda 3 kuzene de her konuda destek olmaktadır. İşine aşırı düşkün ve gizemli bir karakter. 

YORUMUM
Hepimiz küçükken masallara ilgi duymuştur, hala ilgi duymaya devam edenler de vardır muhakkak. Hayat bize farklı şeyler sunsa da zaman zaman bu gerçeklikten kaçmak ve bizi güzel hissettirecek şeylere yönelmek isteriz. Kitaplar, diziler ve filmler bu zamanlar için biçilmiş kaftandır.
Cinderella and Four Knights dizisi de tam böyle bir zamanda benim için bir kaçış oldu diyebilirim. Konu olarak klişe ve tahmin edilebilir olaylar olmasına rağmen güzel bir şekilde işlendiği için tatlış bir dizi ortaya çıkmış.
Oyuncuların tamamı rolü gereği yansıtması gereken karakterleri çok başarılı bir şekilde üstlenmişlerdi. 
Ayrıyeten 4 tane yakışıklı adamı bir arada görmekte gözümüzü bayram ettiriyor elbette! :D
İzleyen arkadaşlarımdan "ben bu karakteri sevmiştim, sen hangisini sevdin?" sorusu geldiğinde seçmekte zorlanıp "hepsi benim bebeklerim! :D" cevabını verdiğimi de itiraf etmek isterim.^^



Romantik-komedi ağırlıklı birazcık gizemli ve az biraz entrikalı, izlerken sizi yormayacak bir dizi arayışındaysanız bu dizi tam size göre. ^^

Dizide kullanılan sevdiğim müzikleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.



BTOB - For You



ZIA - Only One


Younha - I Believe




Yoon Bomi - Without You



Jessi - My Romeo






4 yorum: