Blog Keşif Etkinliği Katılımcı Listesi

, , 14 comments

Merhabalar ^^
Ocak ayı sonunda Blog Keşif Etkinliği başlatmıştım hatırlarsanız. Bu etkinlik süresiz olacak fakat katılım gösteren blogger arkadaşlarımı sizlere tanıtmak için böyle bir yazı hazırlama sözü vermiştim ve başlıyorum! :)



Gezi yazıları ve mekan tanıtımları gibi içeriklere ilgi duyuyorsanız incelemeniz gereken bir blog sayfası. Sahibesi Zehra ile Yalova Blogger Etkinliği'nde tanışma şansımız oldu. :)

Finans, borsa ve ekonomi hakkında içeriklere ilgi duyanlar için bilgilendirici yazılar bulunan bir blog sayfası.

 Kitaplardan gezi yazılarına kadar birçok içeriği bulunan herkesin kendine uygun yazılar bulabileceği bir blog sayfası.

Sahibesi tarafından saç bakımı, kozmetik vb. ürünler hakkında deneyimlerinin paylaşıldığı daha çok bayanlara yönelik içeriklerin bulunduğu bir blog sayfası. 

Kitap önerileri, denemeler, edebiyat hakkında hikayeler ve bilgilerin paylaşıldığı benim gibi kitap okumayı sevenlerin ilgisini çekebilecek bir blog sayfası.

İçerik açısından nasıl tarif edeceğimi bilemediğim her şey hakkında yazılar bulabileceğiniz bir blog sayfası.^^

Almanya'da yaşayan Sağlam'sımızın neredeyse her konuda içerikler paylaştığı samimi bir blog sayfası. Sahibesi Büşra ile Yalova Blogger Etkinliği'nde tanıştığımı ve çok sevdiğimi eklemeden edemeyeceğim efenim. ^^

Kitaplardan kahvelere, kozmetikten temizlik ürünlerine kadar birçok konuda içeriğe sahip bir blog sayfası. 

Kitaplar, diziler ve filmler hakkında detaylı yorumlar bulabileceğiniz bir blog sayfası. Kardeşimin diye demiyorum, harika yazıları var! :D

Gezi yazılarından kitap-film tanıtımlarına, tariflerden önerilere hayatın her alanından içeriklere sahip adı gibi "renk"li bir blog sayfası. Sahibelerinden Kübra ile 5 aydır tanışıyor olmama rağmen senelerdir tanıyormuşum gibi hissediyorum. Yalova'nın ve bloğun bana kazandırdığı güzel dostlardan. ♥

Çeşitli alanlarda tavsiye ve yorumların paylaşıldığı bir blog sayfası. 

Hayata dair birçok içerik bulabileceğiniz, birçok yazarın yazılarıyla zenginleştirilmiş bir blog sayfası.

Kuşların İzinde blogunun sahibesi tarafından açılmış kişisel blog sayfası. 

Deneme türündeki yazıların bulunduğu kişisel blog sayfası.

Çeşitli konularda içerikler bulabileceğiniz kişisel blog sayfası. 

Farklı içeriklerde yazılar bulabileceğiniz bir blog sayfası daha! ^^

Başta Kore, Tayvan, Çin ve Japon dizileri olmak üzere diziler ve filmler hakkında bilgiler bulabileceğiniz bir blog sayfası. 

Gezi notları ve kitaplar hakkında içerikler bulabileceğiniz bir blog sayfası.

Düğün event'lerinde dj hizmeti veren Serhat bey'in sayfası.

***

Etkinliğe katılım gösteren blogger arkadaşlarımın sayfalarının içeriklerini, okurken sizi sıkmaması için kısaca anlatmaya çalıştım. Hepsi birbirinden güzel içeriklere sahip blog sayfalarını ziyaret etmek isterseniz isimlerin üzerine tıklamanız yeterli. :)
Etkinliğe katılım gösteren ve bu yazıyı okuyan herkese teşekkür ediyorum. Yeni etkinliklerde ve yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın! ♥




14 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş ama kaçırmışım ben, bir daha kine inşallah. Hemen ziyarete gidiyorum blogları. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Senin minnoş açıklamalarını severim kuzumm ❤️❤️😍😍

    YanıtlaSil
  3. İcerigime isim bulamamaniz harika 😂 havadan sudan iste. Cok tesekkr ederim 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok düşündüm ama bir şey bulamadım gerçekten 😄😄 Ruhuna Renk Kat sahibesi Kübra'ya danıştım hatta "minnoş anne" yaz dedi de sizinle tam olarak tanışmadığımız için yazmamıştım 😂😂

      Sil
    2. O zaman artık tanistik sayabiliriz istedigini diyebilirsin 😄 canimdir kübracim 😘😘

      Sil
  4. Blog World'de blog yazarları tanışma etkinliği düzenliyoruz. Katılmak ister misiniz? http://blogworld.com.tr.ht/

    YanıtlaSil
  5. Büyük blog takip etkinliğinden geldim. Ziyarete bekliyorum ben de. https://bugunneizliyoruz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ne güzellll ben deçok çiçeği burnunda bir blogerım, Zamanla ben de daha çok aşina olacağım umarım :)

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu yeni keşfettim bende beklerim bloğuma :)
    https://aysece42.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil
  8. Böyle etkinlikleri çok seviyorum . Umarım gelecek etkinliklerde bende olurum :)

    YanıtlaSil