Suspicious Partner | Dizi Yorumu

, , 4 comments

Dizinin Adı : Suspicious Partner
Tür : Romantik , Komedi
Yönetmen : Park Sun-Ho 
Senarist : Kwon Ki-Young
Yapım Yılı :  2017
Bölüm Sayısı : 40
Bölüm Uzunluğu : 30 dk
Oyuncular : Ji Chang Wook, Nam Ji Hyun, Kwon Nara, Choi Tae‑Joon, Dong Ha  

Merhabalar ^^
Uzuun bir süredir dizi yorumu yazmıyordum. Son zamanlarda güzel diziler izledim. Bunları sizinle paylaşmasam olmaz dedim ve yeni bir diziyle karşınızdayım. Suspicious Partner yayınladığı zamanlar oldukça ilgi gören bir diziydi. Ben de merak ediyordum fakat bölüm sayısı biraz fazla olunca güncelde takip edememiştim. Geç olsun güç olmasın mantığı ile tatil dönemimde izleyip bitirdim. :))


KONUSU
Hukuk okuyan ve avukatlık stajı yapan Eun Bong Hee, cinayet suçlusu olarak tutuklanır. Kendisini kurtarabileceğini düşündüğü ve yanında staj yaptığı savcı Noh Ji Wook'tan yardım ister. Bong Hee'nin masumluğunu ispatlamak için çalışmaya başlayan ikilinin başına birçok olay gelirken duygusal bir ilişkinin fitili de ateşlenmiş olur. 

KARAKTERLER



Ji Chang-Wook, Savcı Noh Ji Wook rolüne can veriyor. Küçükken yaşadığı kötü bir olaylardan etkilenmiş ve bu etkileri taşıyan genç adam herkese soğuk davranan birkaç kişi dışında kimse tarafından sevilmeyen bir karakter.
Ji Chang-Wook'u bu dizi ile tanıdım. Önceki dizilerindeki oyunculuğu nasıl bilmiyorum fakat bu dizide bana biraz soğuk ve donuk geldi. Oyunculuğu kötü diyemem ama ara sıra insanı eriten o gülümsemesini görmesem "bu adam ruhsuz" fikrine kapılacaktım! :D




Nam Ji Hyun, Eun Bong Hee karakterine can veriyor. Aşırı temiz kalpli ve enerji dolu bir karakter. Başına gelen tüm kötü olaylara rağmen güçlü duruşunu bozmadı. Rolü gereği oluşan tüm duyguları güzel bir şekilde yansıttığı için başarılı bir oyunculuğu olduğunu düşünüyorum.
 


Choi Tae Joon'un canlandırdığı Jin Eun Hyuk karakteri ilk bölümlerde benim için gizemli oldu birazcık. Çözüme kavuştuktan sonra sevdiğimi söyleyebilirim. Enerjik ve sempatik bir karakter. Üzüntülerini gizlemek için maske olarak kullandığı o itici kahkahaları dışında severek izledim. 



Kwon Nara, birkaç bölüm sonra diziye katılan savcı Cha Yoo Jung rolüne can veriyor. İlk anlarda dizilerin klişesi olarak kötü kadın karakter geldi tam oldu diye düşünsem de senarist beni şaşırttı. Tam anlamıyla şapşal bir karakterdi. Favorim diyemem ama oyunculuğu iyiydi.



Ve dizinin eğlence kaynaklarından biri Lee Deok-Hwa'nın can verdiği Byeon Young-Hee. Çok eğlenceli bir karakterdi gerçekten. Öyle ki onun yer aldığı neredeyse tüm sahnelerde kahkahalarla güldüm diyebilirim. :)



Eğlence kaynaklarından biri de Jang Hyuk-Jin'in canlandırdığı Bang Gye-Jang. Byeon Young-Hee ile yan yana geldiklerinde efsane ikiliyi oluşturuyorlar.

YORUMUM

Dizi de polisiye temeli üzerine kurulmuş fakat izleyicisini sıkmamak için romantik ve komedi unsurlarını yeterli bir dozda ilave ederek keyifli bir seyir sunuluyor.
İlk bölümlerde eğlenceli olaylar izliyoruz. Daha sonra ise cinayet olaylarına giriş yapılıyor. Buradan sonra "gerçekler açığa çıkacak mı, katil kim ve yakalanacak mı?" gibi sorular ile zihninizi meşgul eden bölümler başlamış oluyor. Geçmişe dönüşler ile açığa çıkan bazı durumlar sebebiyle üzüntüye geçiş yaparken, romantik sahnelerle kendinize geliyorsunuz. Kısacası her duyguyu tattıran bir dizi olduğunu söyleyebilirim.
Akıcı olmasının yanı sıra bölümler 30 dakikalık olunca hızlı bir izleme sürecim oldu.
Bazı detaylarda sıkılıp sinirlensem de hukuki konularda farklı bakış açılarının sunulması, ufacık detayların bile ne kadar hayati önem taşıdığının gösterilmesi hem senariste hem de bu meslek alanında çalışanlara hayranlık duymamı sağladı. Bu türü daha da sevmemi sağlayan bu diziyi sizlere de tavsiye ederim efenim. Keyifli seyirler. Mutlu günler. :) ♥




4 yorum:

  1. Yaaa inanmıyorum aynı dönemde izlemişiz Hehehe :D Bende izliyorum şuan diziyi son 10 bölüm ama sanki biraz uzun yapmışlar dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben üstüne 2 dizi daha bitirdim aslına bakarsan ama yorumlamaya ancak fırsatım oldu :D bazı yerlerde uzattıklarını ben de düşündüm fakat spoi olacağı için belirtmemiştim yine de neyi kastettiğini anlıyorum sanırım :D

      Sil