İsimsiz Dosya Neşe - Sümeyye Akarçay | Kitap Yorumu

, , 2 comments


Kitabın Adı : İsimsiz Dosya Neşe
Yazar : Sümeyye Akarçay
Yayınevi : İndigo Kitap
Sayfa Sayısı : 480
Basım Tarihi : Aralık 2017

Merhabalar ^^
Uzuun bir süredir çıkmasını beklediğim kitaplardan bir tanesi olan İ.D.Neşe sonunda raflarda yerini aldı. *patlasınkonfetiler*
Bu kadar bekleyişten sonra elime ulaşınca hemen okuyup bitirdim. Vee bugün yorumuyla karşınızdayım efenim.^^


KONUSU
Küçükken ailesi tarafından kabul görmemiş ama öz ailesinden daha iyi insanlar olan Nazif baba ve oğlu Cengizhan (kısaca Cen diye bahsedilecek) ile karşılaşan Neşe, bu iki adamla birlikte yaşamaya başlamıştır. Ekibimiz bir garajı ev haline getirerek burada yaşamakta ve hayatlarını sürdürmek için hackerlık yapmaktadırlar. Dövüş hocası olarak hayatlarına giren gizemli adam Emir, onların hayatını epey bir karıştıracaktır.  




YORUMUM

"Âşk 1 ile 0 arasındadır.Ya sevginle 1 (var) olursun ya da 0 (yok) olmaya mahkumsun."

***
Neşe, konusu itibariyle çok ilgimi çeken bir kitap oldu. Bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak bilgisayar ile ilgili ayrıntıları kitaplarda görmek hoşuma gidiyor. :)
Başlangıçta ekibin aldığı işler doğrultusunda gerçekleştirdiği hack işlemlerini okurken hem merak hem heyecan hissettim. Buna ek olarak Neşe'nin hazırcevap halleri, Cen ve Emir ile atışmaları okurken kahkahalar atmamı sağladı.
Kitabın sadece bu bahsettiğim olaylar üzerinde geçeceğini düşünürken yazarımızın türleri harmanladığı bir kitapla karşılaştım. Bir yerden sonra kitap en sevdiğim tür olan aksiyon-romantik tarzına geçiş yaptı. Haliyle benim okuma isteğim de epey bir arttı. "Bu olaylar çözülmeden bu kitap elden bırakılmayacak!" düşüncesi ile hunharca okudum. Sonlara doğru hackerlık işleri biraz geri planda kaldı diye düşünürken yazarda benim gibi düşünmüş olacak ki durumu toparlamıştı. Daha önce yazmadığı bir tür olan komedi de gayet başarılı bir iş çıkarıp kendini geliştirdiğini düşünüyorum.  Neşe'nin bilgisayar dışında ilgili alanı olan manga ve animelere de bolca yer verilmişti. Benim pek bilgim dahilinde olan bir konu değil lakin bu ayrıntıyı da eklemek istedim. :)
Anlatımın akıcı olduğunu söylememe gerek yok zaten yukarıda anlattıklarımdan anlamışsınızdır diye tahmin ediyorum. :)
Sürprizli ve şaşırtmacalı, hem aksiyonu bol hem de eğlencesi bol bir kitap arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye edeceğim bir kitap İsimsiz Dosya Neşe. Okuyunuz efenim! ♥





2 yorum:

  1. Mükemmel bir yorumlama ^^ Teşekkür ederim mor kalbim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun her cümlesini hak eden bir kitaptı bence.^^ Ben teşekkür ederim mor yazarım ♥

      Sil