Darmadağınık ( Tangled #2) - Emma Chase | Kitap Yorumu

, , 2 comments

Kitabın Adı : Darmadağınık
Özgün Adı : Twisted
Yazarı : Emma Chase
Çevirmeni : Deniz Beril Bacaklılar
Yayınevi : Ephesus
Sayfa Sayısı : 384
Baskı Tarihi : 2015
Seri : Tangled 2

Merhabalar ^^
Geçen sene ilk kitabını okuduğum Tangled serisinin ikinci kitabı Darmadağınık'ı daha fazla bekletmek istemedim. Okuyup bitirdim ve yorumu ile karşınızdayım. :)



New York Times çok satan yazarı Emma Chase'in Karmakarışık adlı kitabının devamı olan Darmadağınık'ta, Kate'le Drew'un başına beklenmedik olaylar geliyor ve ikili ilişkileri için yeniden pazarlığa oturma ihtiyacı hissediyor. İnsanlar ikiye ayrılır: Yaşananlara temkinli yaklaşanlar ve gözünü daldan budaktan sakınmayanlar… Ben hep sakin kalmaktan yana olmuşumdur. Tedbirli, planlar yapan biriyim. Ne var ki, Drew Evans'la tanıştığımda her şey değişti. Drew çok inatçıydı. Kendisine ve tabii bana çok güveniyordu. Ama bütün aşk hikâyeleri sonsuza dek mutlu devam etmez. Drew ile atlarımızı batan güneşe doğru süreceğimizi mi düşünmüştünüz? O zaman aramıza hoş geldiniz! Şimdi hayatımın en önemli seçimini yapmak zorundayım. Drew ise kendi seçimini çoktan yaptı. Hatta bu kararı ikimiz adına da vermeye çalıştı. Ama bildiğiniz gibi, ben öyle biri değilim. O yüzden tek başıma Greenville, Ohio'ya döndüm. Gerçi aslına bakarsanız tam olarak yalnız sayılmam… Şunu öğrendim ki eski alışkanlıklar kolay kolay yok olmuyor. Ve bazen yolunuza devam edebilmek için, başladığınız yere dönmek zorunda kalıyorsunuz.  (Tanıtım Bülteninden) 

*****


Karmakarışık kitabında Drew'in ağzından okuduğumuz Drew & Kate ikilisinin ilişkisindeki olayları bu kez de Kate'den dinliyoruz. 
İlk kitaptaki olayların üzerinden 2 yıl geçmiş. Kate ve Drew ikilisi için hem aşk hem de iş hayatında her şey harika giderken hiç beklenmedik bir durum sebebiyle ayrılık kararı alırlar. Birbirlerini çok sevmelerine rağmen ufak bir yanlış anlaşılma yüzünden kendilerini -tabiri caizse- helak etmelerini okurken sinirlerim bozuldu. Karakterleri karşıma alıp "Oturup konuşsanız her şey hallolacak" demek istedim. :D
Kitap oldukça akıcı, hani tek oturuşta biten kitaplar deriz ya onlardan işte. Elime aldığım andan bitirdiğim ana kadar geçen o kısa sürede bu kadar sayfayı nasıl okuduğuma hayret ediyorum. Bilindik bir kurgu ve tahmin edilebilir olaylar yaşanmasına rağmen yine de okumak istiyorsunuz, öyle bir etkisi var. Yine de karakterlerin -özellikle Drew'in- saçmalıklarına sinir olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Okuyan çoğu kişi gibi Drew'i evire çevire dövmek istedim, net! :D
Darmadağınık kitabını okurken ilk kitaptaki kadar eğlenmedim açıkçası. Ayrılık sonrasındaki o duygusal zamanların aktarıldığı için böyle hissettim sanırım.  
Hiçbir beklentiniz olmadan sadece kafa dağıtmak için kitap arıyorsanız bu seriyi tavsiye edebilirim. Lakin kitap fazla yetişkin içerikli olduğu için 18 yaşın altındaki okurların okumaması daha iyi olur diye düşünüyorum. ♥

Karmakarışık kitap yorumumu okumak için tık tık. ♥



2 yorum:

  1. Ben bu kitabı ilkinden daha çok sevmiştim. Özellikle kavga etikleri sahneleri heyecanla okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım desem :) Genellikle ilk kitabın daha çok sevildiğini okudum, ilk kez bu kitabı daha çok sevdiğini söyleyen biriyle karşılaşıyorum desem yeridir. :)

      Sil