Eylül Ayında Neler Yaptım? #2017

, , 3 comments

Merhabalar! :)
Uzuun bir aradan sonra yeni bir yazıyla karşınızdayım. Eylül ayı benim için oldukça yoğun geçti. Staj, hemen arkasından okul derken telaşelerim bitmek bilmedi. Hala kurtulabilmiş değilim aslında ama azıcık hafiflemişken ve buraları da özlemişken birkaç aydır devam ettiğim neler yaptım yazı serimin Eylül ayı için olanını yazayım bari dedim. Ve karşınızdayım. :)



OKUDUKLARIM
1) Cennet Koridoru - Nazi Safavi | 3-5
2) Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum - Didem Duygu Demir | 4-5
3) Göğe Bakma Durağı - Turgut Uyar (bitmedi)
4) Aile Çay Bahçesi - Yekta Kopan (Ekim ayına sarktı.)

Sayıdan da anlayacağınız üzere kitap okuma anlamında çok verimsiz bir aydı benim için. Yoğunluktan ve yorgunluktan elime kitap alamadım diyebilirim. Onun yerine bir şeyler izlemek daha cazip geldi.

İZLEDİKLERİM


1) Uncontrollably Fond | 4/5

***


2)Bride of the Water God 
(devam edemedim,bir süre izlemeyi düşünmüyorum)

***


3) Noble, My Love | 2,5/5

***


4) Friends 1.Sezon (bitmedi)

***


5) First Seven Kisses | 4/5



6) Personal Taste | 4/5

***

DİNLEDİKLERİM


1) Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee
Stajımın neredeyse her gününde dinlediğim şarkılardan bir tanesi Despacito'ydu. 


2) Enrique Iglesias - Bailando
Staj günlerinin bir diğer eşlikçisi de Bailando idi.



3) Sung Hoon - Noble My Love Ost
Diziyi izleyip ostuna dadanmamak olmazdı tabii. ^^

***

Eylül ayında okuduklarım,izleyip dinlediklerim bu şekildeydi. Ekim ayının okuma açısından verimli olmasını temenni ederken sizlere veda ediyorum. Kendinize iyi bakın. Yeni yazılarda görüşmek üzere. ♥

Ağustos ayında yaptıklarım için tık tık.
Temmuz ayında yaptıklarım için tık tık.


3 yorum:

  1. Çok hoş bir yazı olmuş! ^_^ Uuu, Despacito'yu çok severim. :) Bu arada ne çok dizi izlemişsin yahu! ^_^ Emeğine sağlık o halde! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ^_^ Kitap okuyamayınca dizilere sardım valla o yüzden çok oldu :)) <3

      Sil
  2. 2019 dan merhabalar.
    Umarım Şuan daha iyisiniz .

    Etkinliklere katılmakta fayda var . Her etkinlikte başka bir yazıyı inceliyorum.

    YanıtlaSil