My Secret Romance | Dizi Yorumu

, , No Comments

Dizinin Adı : My Secret Romance
Tür : Romantik-Komedi
Senarist : Kim Ha-Na
Yönetmen : Kang Cheol-Wo
Yapım Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 13
Oyuncular : Sung Hoon, Song Ji-Eun, Kim Jae-Young, Jeong Da-Sol


Merhabalar. :)
Yeni bir dizi yorumuyla karşınızdayım. My Secret Romance'da geçen ay izlediğim bir diziydi ama yorum yazma işini tembelliğimden dolayı biraz ertelediğimi kabul ediyorum. Tatilin son günleri yaklaşırken izlediğim tüm dizileri yorumlama isteğim oluştu umarım hepsini yetiştirebilirim. Daha fazla uzatmadan konusu ile başlayayım. ♥

KONUSU
Zengin bir ailenin oğlu Cha Jin Wook ile beslenme uzmanı olan Lee Yoo Mi tek gecelik ilişki yaşıyorlar. Birkaç sene sonra kader ağlarını örüyor ve ikili yeniden karşılaşıyor ve asıl olaylar başlıyor.

KARAKTERLER


Sung Hoon, zengin bir iş adamının kibirli ve bencil ama bir o kadar da yakışıklı oğlu Cha Jin Wook karakterini canlandırmakta. Çapkın bir adam olan Cha Jin Wook, her gece başka kadınla vakit geçirmektedir. Bu durum basına yansıyınca babası tarafından hatalarını fark edip kendini toparlaması amacıyla cezalandırılır. Cezası kendilerine ait otelde garson olarak çalışmaktır. Burada Lee Yoo Mi ile karşılaşınca hayatı tamamen değişir.



Song Ji-Eun, beslenme uzmanı Lee Yoo Mi karakterini canlandırmakta. Annesinin mesleğinden dolayı hayatı boyunca zorluk yaşayan, masum ve sessiz sakin genç bir kadın. Cha Jin Wook ile karşılaşmaları sonucunda onun hayatı da epey bir değişime uğrayacaktır.




Kim Jae-Young, dizide Yoo-Mi’nin  çocukluk arkadaşı olan Jung Hyun-Tae karakterini canlandırmakta. Yazar olan Hyun-Tae'nin aynı zamanda kitap kafesi vardır.

YORUMUM

Öncelikle konu olarak klişe bir dizi olduğunu kabul ediyorum. Fakat ben klişe karşıtı değilimdir, güzel bir şekilde ele alındığı sürece benim açımdan hiçbir sorun teşkil etmez. My Secret Romance izlerken beni hiç sıkmadı, aksine çok severek izledim. Tam yaz aylarında izlenebilecek, kafa yormayan, eğlenceli, tatlı bir diziydi. Bolca tesadüf ve ikili arasında gerçekleşen aşk oyunlarıyla minnoş bir havası vardı.
Bölüm başlarında yer alan çizimler de çok hoşuma gitti. Ayrıyeten bazı bölüm sonlarında yer alan şiir tarzında konuşmaları da sevdim hatta not almış bile olabilirim! :)
Oyunculuklar hakkında olumsuz yorumlar görsem de ben ikili arasındaki uyumu sevdim. Sung Hoon'un Noble,My Love adında bu diziyle hemen hemen aynı formatta bir dizisi daha olduğunu öğrendim. Benzerliğin aşırı olması sebebiyle biraz tereddüdüm olsa da vaktim olduğunda izlemeyi düşünüyorum. Aranızda izleyen varsa fikrini benimle paylaşırsa çok 
sevinirim. :) My Secret Romance'a dönecek olursam; eğlenceli vakit geçirecek, kafa yormayan diziler arıyorsanız tam size göre. ♥

Ve dizi yorumlarımın vazgeçilmezleri;


Kızımız şarkıcı olunca OST'u seslendirmeleri kaçınılmaz olmuş. ^^

***

Çizim & Gerçek ♥

***


Bir bakış baktın kalbimi yaktın.. :D

***


Tatlışlar

***


Yorumsuz.. :D

***


Sekreterimizi ve takımlarını unutursak kalbimiz kurusun! :D

***


Ve favori sahnelerimden birisi.. :D


0 yorum:

Yorum Gönder