Günahkar - S.L.Jennings | Yazar ve Kitapları Hakkında Bilgi | GKBT #29

, , No Comments

Herkese merhaba! :)
Geveze Kalemler ekibimizin yeni turu 3.gününe girmişken kitabımızın yazarı ve diğer kitapları hakkında bilgiler paylaşma görevi bana düştü. :)




Lise aşkı olan kocası ve 3 yaramaz çocuğu ile mutlu bir hayat sürdürmektedir. New York Times ve USA Today Bestseller yazarı çağdaş ve paranormal romance türünde kitaplar yazmaktadır. Yurtdışında yayımlanmış 11 kitabı bulunmaktadır. Şimdilik dilimize çevrilen tek kitabı Günahkar'dır. 
Born Sinner (Seven Sinner) serisi olarak bilinen serinin ilk kitabı olan Günahkar'ın devam kitabı End of Eden'dır. Gevezeler olarak devam kitabının dilimize çevrileceği günü sabırsızlıkla beklediğimizi söylemek isterim.

Röportajlarından edindiğim bilgileri paylaşacak olursam; 

1- S.L.Jennings'in favori kitapları

-Easy by Tammara Webber, 
-The Fever Series by Karen Marie Moning (Ateş Serisi olarak dilimize çevrildi.) 
-The Sea of Tranquility by Katja Millay, 
-The Bronze Horseman by Paullina Simons (Dilimize Bronz Atlı adıyla çevrildi.)
-The Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward, 
-The Sweet Gum Tree by Katherine Allred
 -Hopeless by Colleen Hoover (Dilimize Umutsuz adıyla çevrildi.)

2 - Yazarken en çok zorlandığı sahneler sex sahneleri imiş.

3 - Birlikte kahvaltı etmek için seçeceği 3 yazar ise şunlarmış;
S.L.Jennings : J.R. Ward, çünkü o gerçekten harika, eksantrik bir kişi.
Stephanie Meyer çok harika bir erkek arkadaş yarattı ve her zaman kalbimde olacak. R.K.Lilley, çünkü harika kadınla takılmak için herhangi bir bahane bulacağım.

KİTAPLARI

Günahkar


Yirmi iki yıl önce annemin soğuk ve ıslak rahminden koparılıp Şikago’nun beton kucağına, pislik ve yoksulluğuna bırakıldım. İstatistiklere bakılırsa, bu sokaklarda, on sekiz yaşımdan sonrasını görmemem gerekirdi. Ama kaderin bambaşka bir planı vardı. Tek bir amaç için doğmuştum: Yaşadığım dünyaya yıkım ve ölüm getirmek. Düşüncelerim saf güçtü benim. Sözlerim silahım olmuştu. Kötülükten doğmuştum ama onlar Tanrı’nın lütfuyla beni kurtuluşa taşımaya çalıştılar. İlk yaptıkları ise beni öldürmeye çalışmaktı. Kendilerine ‘Yedili’ diyorlar. Onlar günahın ve kurtuluşun elçileri, zamanın başından beri korktuğumuz her şey onlar. Liderleri ise en ölümcül olanları. O asla kaybetmez. Taviz vermez. Hepsinden önemlisi, fâni zayıflıklara yenik düşmez. Yani benimle tanışana kadar bu böyleydi. “Bir milyon insanı kurtarmak için birini öldür.” Beni esir aldığında ilk söylediği buydu. Beni kollarının arasına aldığı andan itibaren aklına kazımaya çalıştığı şey, tam olarak buydu.
(Tanıtım Bülteninden)

***

DARK LIGHT SERİSİ



FEARLESS SERİSİ



SEXUAL EDUCATION SERİSİ


INK & LIES 


BORN SINNER (SEVEN SINNER) SERİSİ


Geveze Kalemlere ulacabileceğiniz hesaplar;

Facebook - Geveze Kalemler
İnstagram - @gevezekalemler



0 yorum:

Yorum Gönder