Yarıyıl Raporu - Mim

, , 1 comment

Merhabalar! :) 
Bugün başlıktan da anlayacağınız üzere farklı bir yazı ile karşınızdayım. İrem'in ( Kitabın DNA'sı  ) beni mimlediği Yarıyıl Raporu ile karşınızdayım! :)
Şuana kadar okuduklarımı değerlendirme açısından çok güzel bir etkinlik oldu, İrem'e teşekkür ediyorum. ♥

2017 yılının ilk 6 ayında okuduğumuz kitaplar arasında enleri seçtiğimiz bu mim için benim seçimlerim şu şekilde; 


1) Şu ana kadar okuduğun en güzel kitap?
Bunun için tek kitap söylemek oldukça zor. Fakat ilk aklıma gelen Selvi Atıcı - Yarasa oldu.♥
** Yarasa Kitap Yorumu için buraya tık tık. :)



2) Şu ana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?
Katiller Çetesi serisinden Kuğu ve Çakal yahut Kötülük Tohumları diyebilirim. Ne de olsa aynı serinin kitapları! :D
**Yorumlar için ; Kuğu ve Çakal & Kötülük Tohumları


3) Okumak istediğin ama henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?
Favori yazarım Kimberley Freeman'ın Esir Şarkılar Vadisi kitabı. ♥


4) İkinci yarıda çıkmasını çok beklediğin bir kitap?
Aslı Karabulut - Leyla Fırtınası başta olmak üzere Zeliha Eren, Meral Kır, Fatma Erdek ve FMArsal kitaplarını merakla bekliyorum. Seri devamları da var elbette...



5) Seni hayal kırıklığına uğratan kitap?
Beni hayal kırıklığına uğratan kitap olmadı şimdiye kadar. Dilerim yıl sonuna kadar da olmaz. :)


6) Seni şaşırtan bir kitap?
Zülfü Livaneli - Kardeşimin Hikayesi (yorumu için tık tık). Livaneli'nin kalemini çok seviyorum, bu kitabın kurgusu o kadar iyiydi ki şaşkınlık içinde okumuştum. :)


7) Favori yeni yazarın?
Ayfer Tunç. Suzan Defter (yorum için tık tık.) kitabını okurken büyülenmiştim adeta.

8) En yeni favori karakterin?
En son okuduğum Tadımlık Aşk (yorum için tık tık ♥ ) kitabındaki Dinçer&Burçak Soysal çifti en yeni favorilerim ♥


9) Seni ağlatan kitap?
Kitap okurken kolay kolay ağlayan biri değilimdir ve bu sene beni ağlatabilecek bir kitap okumadım.


10) Seni mutlu eden kitap?
Tereddütsüz Tadımlık Aşk diyeceğim. O kadar eğlenceli bir kitaptı ki tebessümler içinde okuyup bitirdim. :)


11) Kitaptan uyarlanan en beğendiğin film?
Çok fazla uyarlama film izlemediğim için bu soruyu pas geçiyorum. :)


12) Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?
Bu soruya benim cevap vermem ne kadar doğru olur bilmiyorum ama Hüzün Yağmurları'na yazdığım yorumu beğendiğimi söyleyebilirim. :) Bu soruya sizden de yanıt bekliyorum. Bakalım hangi yorumum daha çok sevilmiş :))



13) Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?
Bu sene kitaplığıma birçok kitap katıldı fakat kendi aldıklarımın takibini yapamadım ne yazık ki bu yüzden bu soruya da cevap veremeyeceğim.


14) Yıl sonuna kadar neleri okumak istiyorsun?
Listem o kadar kabarık ki saymaya kalksam sonunu bulamayız o sebeple isim veremeyeceğim. :))

Vee soru-cevapların sonuna geldik. Biraz zorlansam da yanıtlarken eğlendim, sizde okurken eğlenmişsinizdir umarım.♥

Ben de Gonca'nın Dünyasından , Kitap Meltemi , Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu ve Elmas Pırıltıları 'nı mimliyorum. Yanıtlarınızı merakla bekliyorum! :)
Yeni bir yazı da görüşmek üzere, hoşça kalın! ♥

1 yorum:

  1. Ooooo, bu ne hız? ^_^ Harikasın :) Ve ben teşekkür ederim mimi cevapladığın için, yanıtlarını okumak çok güzeldi ^_^

    YanıtlaSil