Sonsuza Dek - Kiera Cass | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Adı : Sonsuza Dek
Özgün Adı : The One
Yazar : Kiera Cass
Çevirmen : Derya İmer Aydınlık
Yayınevi : DEX
Sayfa Sayısı : 292
Baskı Yılı : 2014
Seri Sırası : Selection #3


Herkese merhaba!
Elit'ten sonra devam kitabı Sonsuza Dek için beklentim olmasa da maraton şeklinde okumaya karar verdiğim için devam ettim. Bir de serileri ara vererek okuyunca unutma huyumun etkisi de yüksek tabii! :D

Unutmadan uyarımı yapayım. Kitapları henüz okumadıysanız yorumda spoi olabilir. ♥

Elit'i ne kadar sevmediysem Sonsuza Dek'i o kadar sevdim diyebilirim aslında. Yazar saçmaladığının farkına varmış da kendini kanıtlamak istercesine bu kitapta bütün hünerini göstermiş sanki. Kararsız karakterlerimiz bir sonuca vardı çok şükür!!! :D
America kızımız, kimi seçeceğine 3.kitapta karar verebildi neyse ki..
Maxon yine romantik prens modunda gezse de bir yerden sonra yetti artık diyerek masaya yumruğu vurunca özüne döndü bu çocuk dedim.
Olaylar açısından da gelişme vardı. Sadece aşk üçgeni okumak yerine kalan 4 kızın arasındaki ilişkilerin yanı sıra kast sistemleri ve asilerle ilgili olaylar okumak ikinci kitap için olan beklentimi üçüncü kitaptan almamı sağladı.
Kızlar arasındaki diyaloglar eğlenceli bir hava katmıştı. Celeste'in değişimini okurken kızı sevdiğimi hissettim. America'yı hala sevemezken Celeste'i sevmem de benim farkım sanırım. :D
Diğer kitaplardan kıyıdan köşeden anlatılan asilerin bu kitapta gün yüzüne çıkması kitabın distopik havasını biraz da olsa arttırmıştı bana göre. Özellikle kitabın sonlarına doğru gelişen olaylar acayip heyecanlıydı.
Diğer kitaplarda da akıcı bir anlatımı olsa da bu olaylar sayesinde bu akıcılığın yanında keyif de aldım okurken.
Seri güzel bir yere bağlanmışken devam edip bu güzelliği bozmak istemedim araya birkaç kitap alıp sonra devam edebilirim belki..
Sizde benim gibi Elit'i okuyup seriden soğuduysanız, Sonsuza Dek'i okuyarak bir şans verebilirsiniz. :)

Serinin diğer kitapları için yorumlarım;
Beni Seç
Elit



0 yorum:

Yorum Gönder