Elit - Kiera Cass | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Adı : Elit
Özgün Adı : The Elite
Yazar : Kiera Cass
Çevirmen : Derya İmer Aydınlık
Yayınevi : DEX
Sayfa Sayısı : 289
Baskı Yılı : 2013
Seri Sırası : Selection #2

Selection serisinin 2. kitabı Elit'in yorumuyla karşınızdayım.

Uyarı : Yorumda kitap hakkında spoiler olabilir. Kitabı henüz okumadıysanız yorumu okumanızı önermiyorum.

Çok merak ettiğim ve beğeneceğimi düşündüğüm bir seriydi fakat bu kitap benim için hayal kırıklığı oldu.
35 kız ile başlayan taç yarışı kalan 6 kız ile devam ediyor. Distopya türünde bir kitap olduğu için sürtüşmelerle dolu ağır bir yarışma havası bekliyordum fakat beklediğimi alamadım. Bahsi geçen 6 kızla ilgili çok az bilgi verilmiş sadece America-Aspen-Maxon üçlüsünden bahsedilmiş gibi bir şeydi. Bu sebeple seçim havasından çok karakterlerin kararsızlıklarıyla örülü olayları okudum diyebilirim.


İlk kitapta ısınamadığım America'dan bu kitapta iyice nefret ettim diyebilirim. Bir karakter kendiyle bu kadar çelişemez. Güçlü kız havalarında gezerken bir anda kendine olan güveni ortadan kalkıyor ve  saçma sapan şeyler yapmaya başlıyor. Bunun yanında "Maxon'ı seviyorum onsuz yapamam" derken 2 dakika sonrasında "Aspen'i seviyorum, benim hayatımın aşkı o" deyip durdu kitap boyunca. Benimde sinirlerim gerildi haliyle...
Beni Seç'i okurken sevebildiğim tek karakter olan  Maxon'ı da çelişkili bir hale getirmişti yazar. "America'yı seviyorum gözüm başkasını görmüyor"dan tavırlarından vazgeçip çapkın erkek olup bütün kızlarla ilişki kurma çabaları sonra yine America'ya dönüşleri falan beni irite etti açıkçası.
Akıcılığı sayesinde kolay okunan bir kitap olması dışında sevemedim. Seri devamı olarak okuduğum en kötü kitap Elit oldu. Bu yüzden tavsiye etmiyorum. 

Beni Seç yorumu için tık tık ♥


0 yorum:

Yorum Gönder