Wonder Woman | Film Yorumu

, , 2 comments

Filmin Adı : Wonder Woman
Yönetmen : Patty Jenkins
Senarist : Allan Heinberg & Zack Snyder
Vizyon Tarihi : 2 Haziran 2017
Oyuncular : Gal Gadot , Chris Pine, Connie Nielsen, Robin Wright, Danny Huston, David Thewlis, Said Taghmaoui ...


Merhabalar!
Bugün çıkmasını merakla beklediğim ve çıkar çıkmaz hemen izlediğim bir film olan Wonder Woman'dan bahsetmek istedim.
Aslına bakarsanız süper kahraman hikayelerine ve filmlerine ilgim yeni ortaya çıktığı için konuya çok hakim değilim lakin bildiğim kadarını size aktarmaya çalışacağım. :)


Çizgi romanın sinemaya aktarımı olan filmimiz,  Amazonların yaşadığı Themiscyra adasında Diana'nın küçüklüğü ile başlıyor. Eğitim gören amazonları izlerken onlar gibi olmak isteyen küçük Diana'nın teyzesi Antiope tarafından eğitilirken bir yandan da büyüme evresini görüyoruz.
Bir gün adanın yakınlarına bir uçak düştüğünü gören Diana, yardım etmek için gittiğinde Steve Trevor ile karşılaşır. Dünyadan bi:haber yaşadıkları bu adaya gelen bu adam ile dünyada yaşanan savaş hakkında bilgilerini aktarınca, Diana bu durum karşısında tepkisiz kalamaz ve insanlara yardım için yola koyulur. Ve buradan sonra olaylar patlak verir.


SPOİLER UYARISI!
Filmin başlangıcı, anlatılan orijin hikayesine uygun bir şekilde ilerliyor. Amazonların eğitim sahneleri, Steve Trevor'ın adaya düşüşünden sonra peşinden gelen insanlar ve Amazonlar arasında gerçekleşen savaş sahnesi oldukça etkileyiciydi.
Diana ve Steve'in adadan kaçma sahnesinde, Diana'nın annesi Hippolyta'nın onları yakaladığında -öncesinde kızını dünyadan uzak tutmaya çalışıp, eğitim görmesine bile karşı çıkarken- onu savunmasız bir şekilde ve tek başına savaşın ortasına göndermesi tuhaftı. Üstelik adadan yelkenli ile kaçmalarına rağmen kısa sürede Londra'ya varmaları da ilginç bir ayrıntıydı.
Diana'nın dünya ile karşılaşması, verdiği tepkiler yerinde ve eğlenceliydi. Özellikle elbise denediği sahnelerde epey eğlendim.
Çok hareketli bir film beklentisiyle gittiğim için bana biraz durgun geldiğini de itiraf etmek isterim. Savaş sahnelerini yoğunlukta beklerken kısa tutulmaları biraz hayal kırıklığı yaşamama sebep oldu diyebilirim.

Wonder Woman - Diana'yı canlandıran Gal Gadot'u Batman vs. Superman filminde izlediğimde bu role yakıştırmıştım. Bu filmi  izleyince bu düşüncem daha da güçlendi. Dünya ile karşılaştığı anki masumluğu ve şaşkınlığı; aynı zamanda Wonder Woman'ın savaş anındaki güçlü kadını başarılı bir şekilde yansıtmıştı.
Steve Trever rolündeki Chris Pine'da favorilerimden birisi oldu. 
***
Genel olarak değerlendirdiğimde güzel bir film olsa da yukarıda belirttiğim gibi daha aksiyonlu sahneler beklediğim için bana biraz sakin geldi. 
Son sahneyi izlerken Justice League'den bir şeyler göreceğimizi düşünerek biraz heyecanlansam da orada bitiverdi. JL de bir an önce çıksa da izlesek. Batman'i özledim çünkü. ^^ ♥
Süper kahraman filmlerini seviyorsanız ve fazla beklenti içine girmezseniz severek izleyebileceğinizi düşünüyorum. :)

Fragman;


Bonus : Wonder Woman Theme Music




2 yorum:

  1. Wonder Woman oldukça merak ettiğim bir film! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerseniz, fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

      Sil