Kötülük Tohumları (Katiller Çetesi #4) - J.A.Redmerski | Kitap Yorumu

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : Seeds of Iniquity
Yazar : J. A. Redmerski
Çevirmen : Murat Karlıdağ
Yayınevi : Ephesus
Sayfa Sayısı : 368
Seri : Katiller Çetesi (In the Company of Killers) #4
Baskı Yılı : 2017


Katiller Çetesi, her yeni kitabıyla favori serim olmayı garantilemeye ant içmiş gibi görünüyor.

Kuğu ve Çakal'ı okuyup bitirdikten sonra Kötülük Tohumları için sabırsızlıkla bekledim. Beklediğime de değdi açıkçası. Kitap konusunda beklentim olsa da bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. 

Kitabın arka kapağını okuduğumda Nora'nın kim olduğunu ve Victor Faust ve Birlik'ine neler yapacağını merak etmiştim. Kadın öyle bir şey ki Birlik'te yer alan kişilerin birbiri hakkında bilmediği birçok sırrı biliyor. Bunları tek tek ortaya dökerken tabiri caizse ekibi darmaduman ediyor. Bu sırları öğrenirken ben de en az ekiptekiler kadar şaşırdım diyebilirim. Nora'nın bu sırları ortaya dökme amacını öğrendiğimde ise "yok artıık!" falan dedim. Yazar her kitapta okuyucuyu şaşırtma konusunda oldukça başarılı.
Karakterler hakkında ayrıntılı bilgiler edinmek güzeldi. Okurken hepsini özlediğimi fark ettim, özellikle de Çakal'ımız Fredrick'i.. ♥
Özlemediğim tek kişi ise İzabel'di. Kadın acayip mıy mıy ve yaptıklarıyla sinir katsayınızı arttırmayı hedefliyor sanki..
Kitap o kadar akıcıydı ki 1 günde bitti. Okurken mutlu hissetsem de bittiğinde devam kitabı için beklemem gerektiğini hatırlayıp üzüntülere daldım. :(
Demem o ki bu seriyle hala tanışmadıysanız büyük kayıptasınız. Muhakkak alın okuyun! ♥

Serinin diğer kitapları için yorumlarım;
( İlk kitap Sarai'ye yorum girmeyi unuttuğum için 2.kitaptan başlıyor :) )
İzabel
Kuğu ve Çakal



0 yorum:

Yorum Gönder