İki Mükemmel Hata - Fatih Murat Arsal | Kitap Yorumu | GKBT #18

, , 1 comment

Kitabın Adı : İki Mükemmel Hata
Yazarı : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı : 576
Seri : İkilem Serisi #2

Herkese merhaba! :)
Geveze Kalemler ekibi olarak şahane kitaplara tur yapmaya devam ediyoruz. 18.turumuzun konuğu benim çok sevdiğim bir yazar olan Fatih Murat Arsal'ın yeni kitabı İki Mükemmel Hata! ♥


Genç kız için hayatı mükemmeldi. Hatasızdı… 
Anlayışlı bir aileye, iyi bir kariyere sahipti. Sevdiği adamdan başkası da umurunda değildi. En azından öyle sanıyordu… Ama karşısına böyle bir adamın çıkacağını bilemezdi! Yapmayı düşünmediği hataların sahibi gibiydi. Tehlikeli bir hayata, farklı bir dünyaya aitti. Kollarında, olmadığı biri gibi davranmak çok kolaydı. Keşke onunla hiç karşılaşmasaydı… Keşke dokunuşlarından etkilenmeseydi… Keşke imkânsız isteklerine karşı koyabilseydi. Ve keşke… onun bir hata olduğunu fark edebilseydi. Geç kalmıştı! Sahiplenilmeyi, tehlikeyi ve arzulanmayı bir yabancının heyecan veren yakınlığında buldu. Bu gülen gözlü adam onun tüm kalelerini yıkmıştı. Bazı hataların engellenemez olduğu aşk yolculuğunda, bir genç kızın en mükemmel hatasına yenilişini destekleyeceğiniz bir FMArsal romanı daha! 
(Tanıtım Bülteninden)


İki Mükemmel Hata, İkilem serisinin 2. kitabı. İlk kitabı İki Renk Aşk'a hayran kalmıştım. Fatih Murat Arsal'ın tüm kitaplarını sevsem de aklımda en çok yer edenlerden bir tanesi İki Renk Aşk'tı. Bu sebeple serinin devamı olan İki Mükemmel Hata'yı da merakla bekliyordum.
Kapağını da görür görmez vuruldum. Öyle ki arkadaşlarıma çoğuna gönderdim, şu güzelliğe bakın diye. 

Okuyanlar bilir FMArsal'ın karakterleri birbiriyle çok sıkı dostlar. Bu sebeple bu kitapta diğer karakterlerin çoğu vardı. Tahir,Tamer,Doğan,Akın ve tabi ki Vural! :) Onların arasındaki bu dostluğu okumak çok güzeldi. O kadar etkilendim ki, diğer kitapların hepsini tek tek okuyasım geldi. Aynı zamanda kitap diğerlerinden öncesini konu aldığından karakterlerin önceki hallerine de şahit olmuş oluyorsunuz.
Ayça ve Ayhan'a gelecek olursam, diğer çiftlerden biraz farklıydılar. Ayça'nın yaşadıkları hem düşünce yapısını hem de hayatını değiştirdiği için bana göre çoğunlukla tuhaf kararlar aldı. Zaman zaman sinir olduğum için"kendine gel!" diyesim geldi açıkçası. :D 
Ayhan ise çok tatlı, düşünceli ve yardımsever bir karakterdi. Klasik FMArsal erkeklerinden biriydi ve kendine hayran bıraktı anlayacağınız. :)
Yazarımızın dili ve anlatımı her zamanki gibi çok akıcıydı. Kitabın hacmi fazla olsa da okurken sayfalar nasıl akıp gitti anlamadım bile.. Siz Ayhan ve Ayça'yla tanışırken ben yeni kitabı beklemeye koyuldum bile! :) 

Kitaba Puanım: 5/5♥

Yazar ile gerçekleştirdiğim röportajı okumak için buraya tık tık. ♥


1 yorum:

  1. fatih arsal iki mukemmel hata kitabi varsa bana atarmisiniz

    kubracolaker@hotmail.fr

    YanıtlaSil