İlk Aşk - James Patterson & Emily Raymond | Kitap Yorumu | GKBT #11

, , No Comments

Kitabın Özgün Adı : First Love
Yazarı : James Patterson ve Emily Raymond
Çevirmeni : Nihal Akcan
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 304

Herkese merhaba!
Turumuz son hız devam ederken İlk Aşk kitabının yorumuyla karşınızdayım. :)



"Axi Moore, sıradan hayatından memnun gibi görünse de, bambaşka hayalleri olan bir genç kızdır. İçinden geçenleri anlatabildiği tek kişiyse, en yakın arkadaşı Robinson'dır - en yakın arkadaşı ve biricik aşkı.
Bir gün Axi, hayal ettiği hayatı yaşamaya karar verir ve Robinson'a, onunla birlikte şehir şehir dolaşmayı teklif eder. Hayatında ilk defa duvarlarını yıkacak ve kalıpların dışına çıkacaktır. Ancak atıldıkları macera, kısa sürede kontrolden çıkar."


Her yorumumda alışkanlık haline getirdiğim şekilde başlayarak kapak tasarımından bahsetmek istiyorum. Kitap gerçek anlamda içerikle çok uyumlu. Karakterlerimiz Axi ve Robinson'ın çıktıkları özgürlük arayışını ve birbirlerine olan hislerini çok güzel yansıtmış.
Kitap geldiğinde içeriğini karıştırırken türünün polisiye olduğunu görmüştüm bu sebeple büyük bir heyecanla başladım. (Polisiye-aşk karışımı kitapları çok sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım. :)) İlk sayfadan itibaren akıcılığını belli etse de olaylar açısından biraz durgun olduğu için hayal kırıklığına uğradım. Buna ek olarak sıradan aşk hikayesi olduğunu düşünürken Axi'nin de Robinson'ında hayatlarında çok zor dönemler geçirdiklerini öğrenince ve olaylar gelişmeye başlayınca bu önyargımdan kurtuldum. 
Axi ve Robinson'ı çok sevdim, biraz da kıskandım. :) Bir anlık karar ile bir yolculuğa çıkarak hayallerini gerçekleştirmeye başlıyorlar. Her şeye rağmen bir arada kalmayı başarıyorlar.
Yazarın birçok kitabı olmasına rağmen benim tanışma kitabım İlk Aşk oldu. Anlatımı akıcı olmasına rağmen biraz yüzeysel geldi bana. Kitap bittiğinde kafamda çözüme ulaşmamış birkaç soru kaldı. Arka planda ve geçmişte yaşanan olaylara biraz daha yer verebilirdi diye düşünüyorum. Bunun dışında severek okuduğum ve özellikle sonuyla aklımda yer edinen bir kitap oldu.
Axi ve Robinson'ın hikayesini merak ettiyseniz vakit kaybetmeden alıp okuyun derim. Ne kadar çabuk bittiğini anlamayacaksınız bile! :) 

0 yorum:

Yorum Gönder