İlham Perisi - Canan A. Düzgan | Yazar Tanıtımı | GKBT #13

, , No Comments

Herkese merhaba! :)
Geveze Kalemler'in turları tüm hızıyla devam ediyor. 13.turumuzda çok cici bir kitap olan "İlham Perisi"ni konuk ediyoruz. Kitap okumayı seven herkesin düşündüğü bir konuyu ele alan bu kitabı bizlerle buluşturan yazarımız Canan A. Düzgan'ı tanımaya ne dersiniz?
Cevabınız "evet" ise okumaya devam edin! :)


1983 Rize doğumlu Canan Alkan Düzgan, Turizm ve Otel İşletmeciliği mezunudur. Ancak hayatına en büyük tutkusu olan dans etme aşkıyla yön vererek, Dans Eğitmenliği yapmaktadır. Evlidir ve İstanbul'da, kitaplarına ve karakterlerine ilham veren eşiyle yaşamaktadır.

Kendini eğlendirmek için yazmaya başlamasının hakkını vererek, muzipliğini her satırda okuruna hissettirmeyi başarır. Yazdığı sosyal platformlarda "Corleonis" mahlasıyla tanınan yazar; boş zamanlarında bol bol kitap okur, çok gezer ve çok eğlenir, hepsinden daha fazla da eğlendirir.
Yazarın daha önce yayınlanmış, Belalı Korumam ve Bir Deniz Kızı Hikayesi isimli iki kitabı daha bulunmaktadır.


Belalı Korumam

Corleonis Canan A. Düzgan'dan tutkunun doruklarında gezinen bir aşk romanı!
Güçlü, hırçın, asi Selin… 
Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde.Büyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selin'in hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz? 
Selin ve "koruması" Deniz'in hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.
"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."
(Tanıtım Bülteninden)

Bir Deniz Kızı Hikayesi

Okyanus… Onu gördüğümde, dile getiremediğim ve aklımdan geçen tek şey buydu. Okyanus gibiydi gözleri. Okyanus bile bu kadar derin değildi belki... Çaresiz, yalvaran bakışlarıyla bana bakıyordu. Ve gözlerindeki yakarış, dudaklarında süzüldü. "Yardım et..." Sessiz...Güçsüz...Ürkek...
Öyle olağanüstüydü ki aşkları... Öyle masum... İki yakın arkadaşıyla Karayipler'e tatile giden Walt'un aklında sadece üç şey vardı; kızlar, okyanus, eğlence. Peki, Karayipler'in en güzel koylarının birindeki mağarada, çaresiz, okyanus gözlü bir kızla karşılaşınca, hayatının değişeceğini tahmin edebilir miydi? İki aşık kalp...Walt ve Elka...
Ölüme, imkansızlığa karşı ne kadar direnebilirdi? "Yemin ederim sana her şeyi düzgün öğreteceğim. Korkunca öpülmüyor biliyor musun? O, sadece seni öpebilmek için uydurmuş olduğum bir yalandı. Pizzamı da paylaşabiliriz söz veriyorum. Yine dönmedolaba bineriz ve bu kez, korkmaman için sımsıkı sarılırım sana. Seninle uyumak için uydurduğum bahaneler olmadan beraber uyuruz...Hı?"
(Tanıtım Bülteninden)


İlham Perisi

Kendimi bildim bileli yazdım... Uktelerimi, intikamlarımı, söylediklerimi, söyleyemediklerimi; ama en çok da hayallerimi... Bazen yazmak, yaşamaktan çok daha kolay! Ben de yaşayamadığım her ne varsa, onları kendi hikâyemde yazdım. Hikâyemde ne mi vardı? Bir esas kız (tabii ki güzel), bir esas oğlan (tabii ki mükemmel); eh, bir de olmazsa olmazımız playboy kötü adam! Buraya kadar her şey normal, kabul; ama peki ya sonrası? Bir sabah uyandığınızda kendinizi yazdığınız dünyanın, kitabınızın, içinde bulsanız ne hissederdiniz? Ben ne mi hissettim? O playboy Şeytan'ı karşımda gördüğümde mi? Sizce? Ah, bazen empati koca bir yalan! Zorlamayın, beni yaşamadan anlayamazsınız! Ya da okumadan... Hadi, bakalım sayfaları çevirin ve okumaya başlayın! Ben Helen... Pijamalı Helen! Kendimi bildim bileli yazdım... Ya da yazdığımı sandım...
(Tanıtım Bülteninden)

Siz hala Canan A. Düzgan kitapları ve karakterleriyle tanışmadıysanız, turumuz kapsamında düzenlediğimiz çekilişe katılarak şansınızı deneyebilirsiniz. :)

Geveze Kalemler'i takip edebileceğiniz hesaplar =>  Facebook(Geveze Kalemler) & İnstagram (@gevezekalemler)
Beni takip edebileceğiniz diğer hesaplar => Facebook(Mor Düşler Kitaplığı) & İnstagram (@morduslerkitapligi)

0 yorum:

Yorum Gönder