Eylül ~ Kitap Alışverişi #okuoku

, , No Comments

Herkese merhaba! :)
Bugün farklı bir yazı ile sizlerleyim. Uzun süredir alışveriş yazısı yazmayı istiyordum ama bir türlü fırsat olmamıştı. Bilmeyen kalmamıştır ama ben yine de bahsedeyim; Okuoku.com sitesi arayüz değişikliği yaptı ve yeni tasarımıyla birlikte harika indirimler sundu. Herkes gibi kardeşim (Gonca'nın Dünyasından) ve ben de bu güzel fırsatı değerlendirip merak ettiğimiz birkaç kitabı sipariş ettik.
Pazartesi ödemesini yaptık, dün elimize ulaştı. Uzun süre beklemiş olan kişileri duyduğum için bize ulaşmasının kısa sürdüğünü düşünüyorum. :)




Toplamda 8 kitap aldık, bunların 2 tanesi arkadaşlarımızın olduğundan dolayı görselde yoklar. Aldığımız kitapların neredeyse hepsinde ufak tefek hasarlar vardı. Sürekli alışveriş yapmamıza rağmen ilk kez böyle bir durumla karşılaştık ve bu bizi üzse de kitapların güzelliği bu durumu unutturdu.
Lola ve Komşu Çocuk kitabını okuyup sevmiştim. Isla ve Mutlu Son'u da bu sebeple çok merak ediyordum, indirimde görünce hemen sepete attım. :)
İzmir ise kardeşimin isteği üzerine sepete eklendi. 
Yüreğime Doğ, herkesin okuyup çok beğendiği kitaplardan bir tanesiydi. Ben de yazarın ilk kitabı Beni Özle Olur Mu? yu okuyup çok sevmiştim. Onu da uygun fiyata bulunca kaçırmak istemedik.
Ejderin Arzusu, Ejder serisinin ikinci kitabı. İlk kitabını okurken çok eğlenmiştim, Gevezeler'den Rabia da birkaç kere bahsedince "alayım, ne kaybederim ki?" dedim. :)
Ay Günlükleri serisinin ilk 2 kitabı olan Cinder ve Scarlet'ı da herkes de görüp merak ediyordum. Biraz merak biraz da kargo ödememe bahanesiyle bu ikiliyi de sepete ekleyiverdim. :)
Avcının Soğuk Nefesi ise okuoku'nun hediyesi.
Siparişin 2 kişi tarafından verildiğini anlamışçasına kahveli paketten ve ayraçlarından bol bol eklemişler bunlar için ve hediye kitap için buradan da teşekkür ederiz. :)
Mutlu ve bol kitaplı akşamlar dilerim. ♥♥♥

Beni Özle Olur Mu? Kitap Yorumu İçin ; tık tık ♥
Lola ve Komşu Çocuk Kitap Yorumu İçin ; tık tık ♥

0 yorum:

Yorum Gönder