Çilek Mevsimi - Burcu Büyükyıldız | Kitap Yorumu | GKBT #12

, , No Comments

Kitabın Adı : Çilek Mevsimi
Yazarı : Burcu Büyükyıldız
Yayınevi : Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı : 512

Herkese merhaba! :)
Geçtiğimiz günlerde size Geveze Kalemler'in yeni turundan bahsetmiştim. (Okumayanlar buraya tık tık. ) Turumuz devam ederken anlayacağınız üzere yorum sırası bana geldi. :)


Tehlikelerle Örülü Geçmişini Silmeye Kararlı Bir Adam… Mükemmel Hayatı Aniden Tepetaklak Olan Genç Bir Kız… Ve Tutkunun Ateşiyle Yanan, Sürprizlerle Dolu Bir Aşk…

Yağız İlhanlı, hayatının kontrolünü elinde tutmayı seven güçlü ve gizemli bir adamdı. Ateş hattından farksız yaşamını ardında bıraktığını düşünse de, yabancı olduğu aşktan alevler bir adım uzağındaydı. Büyüleyici bir güzel tesadüfen hayatına girdiğinde ise, aralarındaki tutkulu çekime direnmek kolay olmamıştı.
Güzelliği, neşesi ve masumiyetiyle etrafındaki her erkeği büyüleyen Mira Aras, mutlu ve kusursuz bir hayat yaşıyordu. Bir bahar günü tanıştığı karizmatik yabancıyla ezberi bozulmuş, pervasızca peşinden gittiği aşk nefes alma sebebi olmuştu. 
Kaçınılmaz duygular onları kuşatırken, Yağız aşkı imkânsızlığın içinde bulacaktı. Geçmişin gölgeleri mutlu olmalarına izin vermeyecek, ikisi de hoyrat bir ayrılığa esir olacaklardı. Karanlığa saklanmış sırlar aydınlandığında, bir daha gitmemek üzere geri dönen Yağız, terk ettiği kızı aynı bulabilecek miydi? Mira, özlem dolu kalbini özgür bırakabilecek, bir kez daha aşka teslim olabilecek miydi?
(Tanıtım Bülteninden) 


Yağız ve Mira'nın çilek kokulu aşkına tanık olacağınız bir kitap Çilek Mevsimi...

İtiraf etmem gerekirse biraz çekinerek başladım okumaya, ilk baskısını okuyanlardan duyduğum birkaç olumsuz yorumdan dolayıydı bu durum. Ama hiç öyle olmadı daha ilk sayfadan hikayenin büyüsüne kapıldım diyebilirim. 
İlk karşılaşmalarında anlıyorsunuz Yağız ve Mira'nın arasında oluşan çilek kokulu aşkı. 
Yağız'ın gizemli hallerine kapılıp bu adamın sırrı ne acaba diye düşünürken bir yandan da Burcu Büyükyıldız erkekleri için söylenen "güzel seven adam" tabirinin çok yerinde olduğunu düşündüm. Cidden böyle güzel seven adamlar var mı? :))
Mira ise ailesinin biricik prensesi. Güzelliğiyle herkesi büyüleyen, naif birazda kırılgan. Okudukça bu kadının içindeki güçlü karakterin varlığını anlıyoruz. Yağız'ın tabiriyle bir "amazon" çıkıyor içinden. :)
Kurgu olarak da çok sevdiğim bir kitap oldu. Yazar sadece bir çift arasındaki aşkı ele almamış, hayatın gerçeklerinden olan töre konusu da işlemişti. Geçmiş ve günümüz şeklinde işlenen bu konuyu okurken acaba ne oldu, çözüme ulaşacak mı? Bu soruların cevabı ne zaman açığa çıkacak? gibi bir çok soru eşliğinde okudum. Bilenler bilir bu tarz kitaplara olan zaafımı. Bu sebeple daha bir sevdim. Yoğun bir dönemde okusam da anlatımdaki akıcılık sayesinde çok kısa sürede okuyup bitirdim. Kitabı okurken Mira'nın anne ve babası, Demir ile Burcu'nun hikayesi AŞK HER ŞEYİ AFFEDER Mİ? ve ağabeyi Sarp'ın hikayesi BİR GÜNAH GİBİ kitaplarını daha bir merak ettim.En kısa zamanda onları da okuyacağım.


Son olarak kitabın tasarımından bahsedecek olursam. Pembeyi çok seven biri değilim fakat bu kitap ile sevmeye başladım diyebilirim. Cildinin güzelliği ve iç tasarımda yer alan ayrıntılar ile kalbimi fethetti. Bölüm başlarında yer alan Mira'nın kafesinden bir görüntü, geçmiş ve günümüzde geçen kısımları ayıran kalpçikler çok tatlı ayrıntılardı.
 Sizinde benim gibi kitap hakkında çekinceleriniz varsa kaldırıp bir kenara atın ve çilek kokulu masal tadındaki bu toz pembe kitabı okuyun.

Puanım : 5/5***** 

0 yorum:

Yorum Gönder