Başka Bir Hayata - Sheila Athens | Kitap Yorumu | GKBT #6

, , No Comments

Kitabın Orijinal Adı : The Truth About Love
Yazarı : Sheila Athens
Çevirmeni : Gökçe Müderrisoğlu Aktaş
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 368



Herkese merhaba!
Bugün Gevezeler'in 6.tur kitabı Başka Bir Hayata'nın yorumuyla karşınızdayım. :)

Öncelikle kitabın kapak ve iç tasarımından bahsetmek istiyorum. Önceki yazımda da bahsettiğim gibi kapak çok hoş, tam yaz mevsimine uygun. İç tasarımı ise çok tatlış. Sayfa sayıları alıştığımız gibi en altta düz bir şekilde yazılmak yerine sayfaların yan kısımlarına sevimli şekillerle yazılmış. Bölüm başları da kurdele şeklinde tasarlanmış. Çok beğendiğimi belirtmek isterim. Merak edenler için görsel ekliyorum. :)



İçeriğine gelecek olursam, kitaba başlarken sıradan bir aşk hikayesini konu edindiğini düşünüyordum ama okudukça yanıldığımı anladım. Kitap benim en sevdiğim tarz olan romantik-polisiye olduğu için soluksuz bir şekilde okudum diyebilirim. Sizlere konusundan biraz bahsedeyim.

Gina Blanchard, başarılı bir hukuk öğrencisidir ve geçmişte yaptığı bir tanıklık ile masum bir adamın hapse girmesine neden olduğu için vicdan azabı duymaktadır. Bu sebeple haksız yere hüküm giymiş mahkumları kurtarmak için çalışan bir hukuk bürosunda staj yapmaya karar verir.

Landon Vista ise küçük yaşta annesini kaybetmiş olmasına rağmen kendini kanıtlayarak kasabanın gözdesi haline gelmiş bir sporcudur.
Bu ikili bir voleybol maçında karşılaşıyor ve iyi bir sporcu olan Landon kendisini yenmeyi başaran bu kızın kim olduğunu merak ediyor. Maç sonrası tanıştıklarında ise ikili arasında bir çekim oluyor. Fakat şöyle bir olay var ki Landon'ın annesini öldürmekten tutuklanmış kişinin masum olduğunu kanıtlamaya çalışan hukuk bürosu hangisi çıkıyor tahminleri alayım?
Evet, evet! Gina'nın staj yaptığı büro.. 
İşte hikayemiz de buradan sonra başlıyor. Aralarındaki çekime karşı koyamamalarına, geçmişleri bu kadar benzer olmasına ve birbirlerini çok iyi anlamalarına rağmen, bu dava yüzünden yanlış anlamalar yaşayıp aralarına mesafe koymaya çalışmalarına acayip deli oldum. Kitaba girip "Bir dakika kendinize gelin yahu!" demek istedim. :) 



Kitaptaki karakterleri genel olarak sevdim. Hepsi abartısız ve gerçekçi şekilde yazılmış. Lakin biri var ki en en en sinir olduğum karakterler de başı çeken Landon'ın babası Martin oldu. Bir insan bu kadar mı sorumsuz ve de gıcık olur ya.. Neyse nefretimi kendime saklasam iyi olacak sanırım. :)

Başka Bir Hayata kitabı yazarla tanışma kitabım oldu diyeceğim fakat araştırmalarım üzerine fark ettim ki yazarın tek kitabı varmış. Bu durum karşısında üzüldüm diyebilirim. Yazım tarzını ve konuyu ele alış şeklini çok sevdim. Umarım kitap yazmaya devam eder.

Son olarak ben Başka Bir Hayata kitabını her anlamda severek okudum. Ve sizlere de kesinlikle tavsiye ederim, benim gibi romantik-polisiye tarzını seviyorsanız hiç kaçırmayın derim. :) 

Yeni yorumlarda görüşmek üzere, hoşça kalın! :)

Kitap için hazırladığım playlist yazısını okumak ve müzikleri dinlemek için tıklayınız.

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım;

İnstagram : morduslerkitapligi



0 yorum:

Yorum Gönder