Laura Kaye | Yazar Tanıtımı | GKBT #1

, , No Comments
Turumuzun ikinci gününden herkese merhaba! :)
Ben sizlere kitabımızın yazarı hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Ve başlıyorum! :)



"Laura Kaye, romantik-gerilim, çağdaş ve paronormal romance türünde 20'den fazla kitabıyla New York Times ve USA TODAY bestseller yazarıdır. Birçok ödül almıştır. En son 2014 yılında "Hard As You Can" kitabıyla "En İyi Romantik-Gerilim Kitap" türünde "The RT Book Reviews  Reviewers' Choice Award"ı almıştır. Eski bir tarih öğretmeni olan Laura, hayatı boyunca kullandığı hikaye ve doğa üstü fantezilerini oluşturan,melekler, hayaletler ve kötü göz lanetleri ile bezeli aile hikayelerinin arasında büyümüştür. Eşi, iki kızı ve sevimli köpeğiyle birlikte Maryland'da yaşamaktadır ve her gün Chesapeake Bay manzarasının tadını çıkarmaktadır. 

Aynı zamanda Laura Kamoie adıyla tarihi kurgu  türünde kitaplar yazmaktadır.

Laura, The Romance Writers of America ve The Maryland Writers'a üyedir ve The RWA-Contemporary Romance Writers'ın eski başkanıdır."


Yazarımızın toplamda 26 kitabı bulunmaktadır. Bu kitaplardan bazıları şunlardır;




 Dilimize çevirilen sadece 3 kitabı vardır. Bunlar Yasak Sevgili, Beni Aşka İnandır ve Karanlıkta kitaplarıdır. "Yasak Sevgili" ve "Beni Aşka İnandır" seri kitaplar olup Nemesis Kitap'tan; "Karanlıkta" ise Novella Yayınları tarafından yayınlanmıştır.








Tur kitabımız Beni Aşka İnandır'ı merak ediyorsanız ön okuması için tık tık :)

Facebook sayfamızdaki yarışmaya katılarak kitabı kazanma şansı elde edebilirsiniz. Katılmak için ; tıklayınız

0 yorum:

Yorum Gönder